Miss Sporty Perfect Stay Liquid Concealer

 

msc10

Heb jij dat ook? Dat je bij  je allereerste concealer al gelijk de perfecte kleur had gevonden. Nee, ik in ieder geval niet! Dat is volgens mij ook heel zeldzaam 😛 In deze review test ik ook weer een concealer die ik nog nooit eerder heb gebruikt en slechts heb geswatched in de winkel. Kijk je mee?

msc1

Ik kocht deze concealer bij de Etos omdat, mijn geliefde Essence concealer al op was! Ik wilde toch weer wat anders proberen en voor slechts €1,99 kon ik ‘m niet laten liggen.

msc2

Het is een Liquid Concealer. Ik heb nog nooit echt een liquid concealer gebruikt. Ofja, wel vloeibare concealer maar niet in een lipgloss tube met daarbij ook nog eens een lipgloss applicator!

msc4

Haha daar gaat ‘ie! Vinden jullie dit ook zo’n moment? Dat het randje van je lipgloss (of in dit geval concealer) dan vies wordt. Of ligt het aan mij? 😉

msc3

Ik kocht de Liquid Concealer trouwens in de kleur 002 MEDIUM . Dit is niet te licht voor mij, misschien wel voor de spots maar niet voor onder mijn ogen. De Perfect Stay liquid concealer is verkrijgbaar in de kleuren 001 Light en in 002 Medium.

msc5

Zie je? Hij is wat licht voor mijn huid, maar voor onder mijn ogen perfect! Dit zorgt dan natuurlijk ook voor een lift en highlight. De pigmentatie is ook prima.

msc9

Omdat dit een wat lichtere concealer is kan je dit eventueel ook op highlighter plekken aanbrengen. Denk aan je neus en kin.

– – –

msc10

Nou opzich ben ik best tevreden over deze concealer! Ik ga voorlopig ook niet terug naar die van Essence 😛 Die vind ik dan toch iets te licht tegenover deze van Miss Sporty. Voor de prijs en de kwaliteit zou ik deze nog wel een paar keer willen kopen. Deze kun je ook wel verwachten in mijn favorieten van de maand mei.

Miss Sporty Perfect Stay Concealer  €1,99

Miss Sporty is te koop bij Etos.

– Wat vind jij van deze concealer, en welke concealer gebruik jij?

With Love,

Tionne 💋

3 gedachtes over “Miss Sporty Perfect Stay Liquid Concealer

  1. Pingback: Everyday Make-up Routine |

Geef een reactie

