Beautygloss Party Goodiebag

Op zondag 8 mei ben ik aanwezig geweest op de Beautygloss Party. Als je mij op Instagram volgt is dat je misschien niet ontgaan, en als je op snapchat volgt al helemaal niet! 😛 Aan het einde van die geweldige dag kregen we ook nog een goodiebag. En veel lieve volgers zeiden dat ik deze goodiebag moest unboxen en dat ga ik nu voor jullie doen!

bgg2bgg1

Alle BG Party bezoekers kregen op het einde een supertoffe goodiebag! Roze en paarse. Fara en ik kregen een paarse Andrélon goodiebag. Er zit enorm veel leuke producten waarvan ik er een paar al voor jullie heb getest. Nu ga je zien wat er in zit..

bgg3

Als eerst zat er de nieuwe Fashionista in. Heel leuk! Nu heb ik weer wat leuks om te lezen 😉

bgg4

Toen haalde ik er 2 full-size producten van Andrélon uit. Andrélon is natuurlijk ook de hoofdsponsor van de Beautygloss Party. Heel fijn, een nieuwe shampoo en een Gel Spray. De gel spray heb ik al uitgeprobeerd. Hij is fijn. Het product zou je haar een mooie krul moeten geven, maar bij mij geeft hij slechts wat messy beach waves 😛 Misschien ligt dat aan mijn haar? En de Kokos Boost shampoo ruikt in ieder geval al heel lekker.

bgg6

Daarnaast zat er ook een pakje nepnagels van het Engelse merk Elegant Touch in. Ik ben al bekend met dit merk en ik ben er ook zeker van dat deze erg fijn zijn! Het patroontje is heel gek, maar ik wil deze zeker ooit proberen 🙂

bgg7

Ook zat er een mini tube Colgate in. De pasta heeft een soort grijze kleur, maar is wel erg fris!

Aah Johnny Doodle! 😍 In deze kleine verpakking zat een mini blokje Vanilla Fudge. Hij was heeerlijk..

bgg9

Een make-up product kan ook niet missen toch? Er zat een Catrice oogschaduw en een Essence Lipgloss in. Heel leuk!

bgg10

En als laatste zat er ook nog een reisverpakking Chilly gel in.

– – –

bgg5

Ik ben echt hartstikke blij met deze goedgevulde goodiebag van de BG Party 2016! Helaas was dit alweer de laatste party (en de eerste voor mij!). Hoe dan ook, het was echt geweldig en een dag die ik nog wel honderd keer over zou willen doen 🙂 Ik hoop dat je dit artikel weer leuk vond.

– Ben jij ook naar de Beautygloss Party geweest? Zoja, wat zat er in jouw goodiebag?

With Love,

Tionne 💋

4 gedachtes over “Beautygloss Party Goodiebag

Geef een reactie

