41 Beauty Questions TAG

 

4bqpaint1.jpgHet was weer eens tijd voor een tag! Dit is echt weer een tijdje geleden. De tag die ik vandaag ga uittypen is de “41 Beauty Questions TAG”. Je snapt het wel 😉 Deze tag gaat over een hele hoop beauty vragen waar ik allemaal antwoord op ga geven.

1. Hoe vaak per dag was je je gezicht?

Sowieso 2 keer per dag. ’s Ochtends en ’s avonds.

2. Wat is je huidtype (vettig,droog…)?

Vettig. Dat kan ik zeggen zonder na te hoeven denken.. Helaas heb ik een vettige huid en ben ik vaak met matte poeder in de weer, zodat het door de dag heen niet zo shiny lijkt 😦

3. Welke make-up remover gebruik je op het moment?

Ik gebruik van Garnier de SkinActive Micellair Reinigingswater.

4. Scrub je wel eens?

Wel eens. Ik heb een gezichtsscrub van Pure Elements die ik een paar keer per maand gebruik, erg fijn! Onder de douche heb ik ook wel eens een Shea Butter scrub van The Body Shop gebruikt.

5. Welk merk gebruik je daarvoor?

Pure Elements en The Body Shop 🙂

6. Welke dagcrème gebruik je?

Zarqa Young Pure Skin Cream

7. Heb je sproeten?

Nope!

8. Gebruik je een oogcrème?

Ik ben momenteel een oogcrème van Clinique aan het testen en dat bevalt me wel goed. Dus ja.

9. Heb je een acné-gevoelige huid?

Ja helaas wel.. 😦 Het is doormiddel van crèmes en spot treatments al wel een stuk minder geworden!

10. Heb je ooit ProActiv gebruikt?

Nee. Heeft iemand dit ooit gebruikt?

11. Welke foundation gebruik je?

Ik gebruik geen foundation. Ik vind dat ik het niet echt nodig heb, en daarbij is mijn kleur moeilijk te vinden.

12. En welke concealer?

LA Girl PRO Concealer “Medium Beige” en voor onder de ogen Miss Sporty Stay Perfect Concealer “002 medium“.

13. Weet je wat je ondertoon-kleur is?

Ja! Ik heb een warme ondertoon.

14. Wat vind je van valse wimpers?

Mooi. Als ze er niet al te nep en te groot uitzien. Ik kan er zelf maar moeilijk mee werken. Maar hoe vaker je oefent, hoe sneller je het onder de knie krijgt 😉

15. Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?

Uhm ja.. maar ik denk dat ik stiekem niet de enige ben die haar mascara langer gebruikt! 🙈

16. Welk merk van mascara gebruik je?

Clinique en Essence. Perfecte combi en geen spinnenpoten!

17. Sephora of MAC?

Ik zal wel voor MAC moeten gaan omdat ik nog nooit bij een Sephora ben geweest! Whoops.. Met MAC is echt niks mis, want als ik in de Bijenkorf sta is het net alsof ik inde hemel ben. Toch wil ik heel snel eens een Sephora bezoeken 😍

18. Favoriete MAC Lipstick?

Gelukkig ben ik niet zo’n meisje met tientallen MAC lippies, dat maakt het wat makkelijker. Ik ga voor Twig!

19. Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?

Kwasten en Beautyblenders.

20. Gebruik je een basis of primer voor de ogen?

Nee, gek genoeg niet. Ik zoek nog een goede oogschaduwbasis. Iemand een aanrader?

21. En voor het gezicht?

Nee ook niet. Ik heb wel gehoord dat heel veel meiden enthousiast zijn over de Nivea Men Aftershave balm, die wil ik ook proberen!

22. Wat is je favouriete oogschaduw (kleur of tint)?

Ik gebruik het liefst een matte nude kleur 🙂

23. Gebruik je vloeibare eyeliner of een potlood?

Vloeibare eyeliner.

24. Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?

Gelukkig nooit! Ik gebruik geen oogpotlood 😛

25. Wat vind je van losse oogschaduws?

Onhandig. Ofja misschien ligt dat aan mij, maar ik kan niet omgaan met losse poeders. Bijvoorbeeld na honderden keren van baken zit mijn zwarte broek onder met poeder vegen. Whoops..

26. Gebruik je minerale make-up?

Nee, zover ik weet niet.

27. Wat is je favoriete lippenstift?

Jeetje. Dat is een onmogelijke vraag, omdat ik elke dag wel weer een ander lipproduct opsmeer. Ik ga denk ik voor MAC Twig, Etos Juicy Gossip of NYX Butter.

28. En lipgloss?

Rimmel OH MY GLOSS! in “Non Stop Glamour“, MAC Viva Glam “Ariana Grande” en Victoria’s Secret “Peek-A-Boo

29. Wat is je favoriete blush?

Sleek Rose Gold 😍.

30. Koop je wel eens make-up via eBay?

Nee nog nooit gedaan.

31. Houd je van drogisterij make-up?

Jaa! Daar bestaat meer dan 75% van mijn stash uit dus.. YES.

32. Zijn je handen schoon als je uit een make-up winkel komt?

Hahah.. nee! Van welke beautylover wel?

33. Essence of Catrice?

Essence. Zij hebben gewoon altijd zo’n leuke, verrassende en mooie producten en Limited Editions.

34. Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?

Ja soms komt er nog wel een fail voor. Zoals bij mijn eyeliner. Je kent het.

35. Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?

Te donkere wenkbrauwen, te felle/roze blush en oranje foundation. Oh my!

36. Zeg eens eerlijk, welke celeb heeft wat minder mooie wenkbrauwen?

Aah.. ik wil helemaal niet zeggen dat ik er veel verstand van heb en ik vind dat ze beide prachtig zijn en altijd mooi opgemaakt zijn, maar Taylor Swift en Ariana Grande hebben niet te mooiste wenkies 😉

37. Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?

De meiden van Little Mix, de Kardashians, Miley Cyrus, Ariana Grande en Selena Gomez slayed ook altijd 😍

38. Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?

Wunderbrow! Dan kan ik onderweg mijn wenkbrauwen stylen en vast wel ieder meisje heeft een mascara in haar make-up tasje zitten.

39. Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?

Soms. Bijna nooit. Eigenlijk nooit 😛

40. Vind je dat je er goed uitziet, zelfs zonder make-up?

Jawel!

41. Wat vind je van make-up?

Ik vind dat ieder meisje gewoon lekker zelf weten of ze make-up draagt. Veel, weinig, helemaal niets. Dat mag je natuurlijk zelf beslissen! En wat ik nu echt van make-up vind.. Ik blog erover, dus ja ik kan het niet zo goed uitleggen maar het is toch wel heel speciaal. Ik sta niet voor niets soms mijn hand vol te swatchen en die prachtige highlighters en lipsticks te bewonderen..

– – –

Dit was dan alweer de tag! Ik heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven, met mijn een paar zelf verzonnen vragen. Ik hoop dat je ‘m leuk vond en als jij een Blog of een YouTube-kanaal hebt, mag je deze tag natuurlijk overnemen. Ik tag hierbij dus niemand 🙂

– Welke TAG moet ik volgens jou nog meer doen?

With Love,

Tionne 💋

Dit bericht werd geplaatst in TAG en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 gedachtes over “41 Beauty Questions TAG

  1. Ik vind nog steeds de eyeshadow primer van de Hema erg fijn. Niet perse plakkerig, fijne substantie, oplichtend en heel fijne glittertjes die niet opvallen. ❤️

    Like

  2. Haha leuke tag zeg, ik denk dat ik hem ook ga doen! 🙂 Misschien is de nieuwe oogschaduw basis van essence iets? Hij is nieuw in ’t assortiment en er is een ‘witte’ & een ‘orangje’ achtige kleur! Ik heb er veel goede verhalen over gehoord, dus misschien een aanrader? XX

    Like

Geef een reactie

