Colorescience Loose Mineral Foundation

cores7

Hi girls! Daar ben ik weer. De aanwezigheid op mijn blog de laatste tijd is echt om te janken.. daarom begin ik op de eerste dag van deze verse maand weer eindelijk met een review. Een review die al echt een tijdje op jullie staat te wachten, maar ik het artikel nog niet online heb gezet. Namelijk die van de Loose Miner Foundation van Colorescience! 😉

zoco8

Een aantal maanden geleden ontving ik een onwijs leuk pakketje met allerlei producten van Colorescience en ZO Skin Health. Al die producten heb je al kunnen zien in het Unboxing artikel, daar liet ik alle producten zien en heb ik er een paar ook gereviewd. Behalve deze Loose Mineral Foundations en die wilde ik nog heel graag aan jullie laten zien!

cores1cores2

Het doosje waar de Loose Foundation Powder inzit is erg compact en makkelijk om mee te nemen in je tas, zodat je die later op de dag nog kunt bijwerken.

Ik dacht dat nooit iets voor mij was. Loose Powder. En laat staan foundation! Nee joh, mijn huidskleur hebben ze toch nooit.. Ik besloot toch om ze voorzichtig te testen en ze zijn nu zelfs een van mijn mei favorieten! :0

cores4cores5

Sunforgettable Loose Mineral Sunscreen

Dit is niet zo maar even een poeder foundation die je aanbrengt op een hete dag, je die na een paar uur er weer afzweet en het er vervolgens weer opnieuw opbrengt. Nee, deze poeder belooft longlasting te zijn, is ook nog eens voor 80 minuten tegen water bestand en bevat SPF 30 wat betekent dat dit product prima tegen de zon kan als je het hebt aangebracht. Ik heb deze poeder in “medium” gekregen.

Belangrijkste ingrediënten :

Titanium Dioxide 21%

Zinc Oxide 11,8%

€65,-

cores7cores3

Loose Mineral Foundation Sunscreen

Dit is nou oprecht mijn favoriet! Deze kleur staat mij tenslotte het best. Deze Mineral Loose Foundation bevat SPF 20. Ik heb ‘m in de kleur “california girl“, dit is niet de donkerste kleur maar dat zag je niet goed. Misschien lijkt de poeder op de foto oranje, maar in het echt valt dat zeker mee!

Belangrijkste ingrediënten :

Titanium Dioxide 18,6%

Zinc Oxide 5,9%

€62,-

cores6

De bovenste is California Girl en daaronder zie je Medium geswatcht op mijn arm. Beide erg mooie poeders en geheel mat. Ze hebben wel een groot verschil wat voor mij dan weer erg belangrijk is, en dat is de kleur. California Girl lijkt erg licht, maar valt op mijn gezicht (vind ik) dan toch best mooi.

cores8

Bij het pakketje kreeg ik ook een leuke mini Kabuki brush van Colorescience die ik dan ook gebruik bij het aanbregen van de Loose Mineral Foundations. Hij werkt erg fijn!

€27,-

– – –

Dit was dan weer mijn review. Ik hoop dat jullie er veel informatie in uit hebben gehaald, en ik heb weer met plezier een blogpost voor jullie geschreven. Stay tuned voor meer leuke artikelen en winacties deze maand.. juni wordt echt een toffe maand! Oke. Ik heb dit echt al te vaak gezegd 😛

Klik op de prijzen en via de link kom je dan op de site van de producten.

– Welke Loose Mineral Foundations spreekt jou het meeste aan?

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “Colorescience Loose Mineral Foundation

  1. Pingback: May Favourites || Beauty |

Geef een reactie

