May Favourites || Beauty

mafo2

Zoals gewoonlijk ben ik weer wat later met de favorieten van de maand 😛 Maar beter laat dan nooit! In dit artikel laat ik je alle beautyproducten zien die ik in de maand mei echt vaak heb gebruikt en ik dus als favoriet zie. Lees snel mee..

mafo1

Het zijn niet enorm veel producten, maar ik heb toch 6 leukerds uitgekozen die ik helemaal heb herontdekt of juist pas nieuw heb!

mafo4

Colorescience Loose Mineral Foundation – €64,-

Ik heb hier toevallig gister een review van online gezet. Deze poeder heb ik al een tijd, maar had ‘m nog nooit echt goed getest. Dat heb ik dus vorige maand gedaan en ik ben er eigenlijk héél enthousiast over 😍 Je leest hier heel de review..

mafo6

Primark Eyeliner – €2,50

Ik geloof dat ik deze eyeliner in mei heb gekocht. Als je me al langer volgt, weet je dat ik van de eyeliner pens ben.. ik waagde het toch om een vloeibare eyeliner te kopen (vooral omdat ik deze verpakking zo gaaf vond!). Nu bevalt vloeibare eyeliner me prima en ga ik voortaan alleen nog maar voor de fluids.. ❤

mafo7

Sleek Matte Me Lip Cream “Shabby Chic” – €7,50

Ik kocht deze enorm mooie lip cream op de Beautygloss Party bij Sleek. Ik vind ‘m echt prachtig en streept niet ondanks hij mat is. Een geweldig kleurtje!

mafo5

Make-up Revolution Eyeshadow “Heavenly” – €1,99

Een pareltje. Deze highlighter valt niet te beschrijven.. zo mooi is hij 😍 THIS GLOW IS REAL!! Ik kreeg ‘m bij de Boozyshop stand op de Beautygloss Party. Zeker een aanrader. Ik breng ‘m dagelijks aan in mijn binnenste ooghoeken en soms onder mijn wenkbrauw.

mafo8

Essence Multi-Action Volume Mascara – €2,59

Tot nu toe is dit de fijnste mascara die ik ooit heb gehad. Aan slechts één laagje heb je al voldoende en hij separeert de wimperhaartjes heel goed. Een top budget mascara die ik aan iedereen kan aanraden! Hier komt nog een uitgebreide review over.

mafo9

Essence Nailpolish “130 What’s My Name?” – €1,69

Zoals je wel aan de sticker kunt zien is dit zelfs nog een oud nagellakje! Toch had ik ‘m nog nooit gebruikt en zag ik deze tussen mijn stash liggen. Ik besloot het nagellakje op te doen en ik vond de kleur echt heel mooi. Zo vind je nog eens wat! Met een topcoat bleef de nagellak er ongeveer een week mooi op zitten.

– – –

mafo3

Dit waren mijn favorieten van de maand mei. Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van dit artikel 😉

– Wat is jouw favoriete product van mei?

With Love,

Tionne 💋

4 gedachtes over “May Favourites || Beauty

Geef een reactie

