Tips van Libresse + WINACTIE!!

Libresse kwam in contact met mij met de vraag om met mij een samenwerking aan te gaan. Dat ik wilde ik natuurlijk doen en daar lees je meer over in dit artikel!

Op de site van Libresse lees je alles over de puberteit  in een mooi ingedeelde infographic. Daarover kun je aan de hand van plaatjes en teksten meer weten! Erg interessant 🙂

. . .

Nu heb ik al wat verteld over de informatie die je kunt vinden, dus klik zeker even op het linkje hierboven! Maar nu is het tijd voor de winactie.

liti2

Jij kunt als Instagrammer één van de drie #LiveFearless armbandjes winnen.

Wat moet je daarvoor doen?

  1. Volg @bytionne en @libressenl op Instagram
  2. Like de foto op mijn (@bytionne) pagina
  3. Laat een reactie achter met de gewenste kleur!

That’s it!

– – –

liti1

Hey, en wil jij nu ook nog een gratis sample aanvragen? Dat kan heel makkelijk via -> Klik hier voor een gratis Libresse proefpakketje!

Dit artikel is gesponsord door Libresse NL

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “Tips van Libresse + WINACTIE!!

  1. Pingback: Everyday Make-up Routine |

Geef een reactie

