Everyday Make-up Routine

ev1

Hi girls! Ik denk dat dit toch wel het vaakst veranderd bij mij.. mijn everyday make-up routine. Ik ontdek steeds meer kleuren lipsticks, betere mascara’s en meer oogverblindende highlighters. Daarom veranderd het zo vaak. In dit artikel laat ik je zien wat momenteel mijn make-up routine is 😉

ev2

Dagcrème

Ik begin bij mijn dagcrème van Zarqa. Erg fijn in gebruik, ik schreef hier ook een review over!

ev3

Serum

Oke.. ik gebruik het niet elke dag, maar meestal wel. Dit serum van Clinique licht mijn gezicht op en geeft het een gezonde gloed! Lees er hier meer over.

ev4

Concealer

Vervolgens ga ik aan de slag met de oneffenheden en eye bags, die verberg ik met twee van de meest fijne concealers die ik ooit heb gehad! Voor de onder mijn ogen gebruik ik die van Miss Sporty en voor oneffenheden die van LA Girl 🙂

ev9

Fixeren met een matte poeder

Een erg bekende budgetpoeder voor elke huidskleur. Dit is een transparante matterende poeder die erg lang blijft zitten. Dit is geloof ik al mijn 2de!

ev5

Wenkbrauwen

Ik begin bij Wunderbrow en ga er daarna nog eens overheen met de oogschaduw van Freedom. En ja.. I know ik ga een nieuwe halen 😛 Er is haast meer pan dan oogschaduw te zien! Daarna maak ik het nog scherp met een eyeliner kwastje en concealer. Het is belangrijk om de concealer daarna goed uit te blenden!

ev6

Oogschaduw

Het verschilt nogal wat ik gebruik als oogschaduw. Zoals je ziet gebruik ik ook vaak een matte bronzer van Essence al oogschaduw, maar als ik veel tijd heb wil ik soms ook nog wel eens met het prachtige Chocolate palette een look maken. En wat ik wel altijd doe is highlighter in mijn binnenste ooghoek.

ev7

Eyeliner

Een dag geen eyeliner is een dag niet geleefd! 😛 Ik draag altijd wel eyeliner. En als ik geen zin heb in een wing, houd ik het gewoon simpel met een dun lijntje. Dat laat je wimpers ook voller lijken!

ev8

Mascara

Eerst de wimpers krullen en daarna breng ik een laagje van de Essence Multi-Action mascara aan. Een laagje is meestal al genoeg! Ik breng mascara aan op mijn boven- en onderwimpers.

ev10

Highlighter

Highlighter is erg belangrijk voor mij, want het is gewoon zo mooi! Vinden jullie ook niet? Ga voor een gezonde gloed of shine door iedereen heen met een heftige shimmer. Het is aan jou. Dat vind ik nou leuk en mooi aan highlighter 🙂

ev11

Contour

Bronzer of contour powder. Hoe je het ook wil noemen.. ik kan niet meer zonder! Zoals je ziet zit er ook al wat pan in mijn geliefde bronzer van de Etos.

ev12

Blend it!

Het is natuurlijk niet mooi om met een té heftige glow en een dikke bruine streep op je gezicht te lopen. Daarom is het ook erg belangrijk om je highlighter en bronzer samen te blenden, doe het wel voorzichtig. Maar zorg erg gewoon dat het er minder heftig uitziet en dat je ook de overloop ziet. Een soort ombre effect 😉

ev13

Lippen

En als aller allerlaatst ga ik de lipjes mooi maken ;P Natuurlijk varieer ik hiermee. De ene dag draag ik Twig van MAC, de volgende dag juist een nude lipgloss en een week daarna ben ik juist weer helemaal gek van transparante lipgloss. Ik wissel daar vaak mee en dat is juist wel goed!

– – –

ev17ev15

Ik vind eerlijk gezegd dat dit toch wel redelijk een natuurlijke look is voor naar school. Ik ben erg blij met hoe mijn look er nu uitziet. Misschien is dit over een maand wel weer helemaal veranderd, en dan laat ik dat jullie met veel plezier zien in een nieuw “Everyday Make-up Routine” artikel.

Erg bedankt voor het lezen!

Doe je trouwens al mee aan de winactie op mijn Instagram?

– Hoe ziet jouw Everyday Make-up Look eruit?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

