Beautygloss Party Shoplog

Het is inmiddels alweer bijna een maand geleden. Één van de leukste dagen ooit! De Beautygloss Party ♡ Het was niet alleen een enorm leuk feestje met meetings en optredens, maar we hebben er ook flink geshopt! Ofja “flink” we hebben enorm wat leuke items kunnen scoren. Ik laat ze je nu allemaal zien 😉

bgs1

Ik begin gewoon bij het o zo leuke tasje van Sleek MakeUp. Ik kocht bij de Sleek stand slechts één lipproduct, en ze hebben het toch zó leuk verpakt! Super leuk 🙂

bgs3

Eeen lipproduct? Ja je las het goed. Ik kocht niet de bekende “Birthday Suit”, maar ik ging voor het zusje dat er erg veel op lijkt ; Shabby Chic

bgs4

Ze lijken erg veel op elkaar, maar Shabby Chic is wat meer roze, en Birthday Suit is meer een bruin/roze kleur. Maar goed.. Shabby Chic komt uit de Matte Me Lip Cream collectie, dat is een reeks prachtige matte lip creams met een velvet finish.

 

bgs9

Dit lieve zeepje heb ik niet gekocht, maar kreeg ik bij Institut Karité

Handig! Ik wilde nog graag een zeepje kopen om mijn beautyblenders mee schoon te maken. Nu kan ik dat gaan testen of het goed werkt, willen jullie hier een artikel over? Laat het maar weten in de reacties 😉

 

bgs6

En hoe kan het ook anders? Omdat ik de Beautygloss lashes nog niet had, moest ik wel een paar BG X Eyelure lashes kopen op de party! Ik koos voor Silky. Dat zijn de meest neutrale. Die ga ik ooit zeker nog laten zien in een make-up look.

 

bgs2

bgs7

Ook kon ik het niet laten om even bij de Boozyshop stand te kijken. Ik heb me nog ingehouden en heb twee Pro Brush Cleaners gekocht, een Pro Makeup Sponge en een nieuwe LA Girl Pro Conceal omdat de mijne alweer op was.

bgs8

Ahw super lief! Deze kreeg ik nog bij de kassa. En nu is het een van mijn favo highlighters. Thanks Boozyshop ♡

 

bgs10

Ten slotte kocht ik bij NYX nog een Matte lipstick in de kleur Butter. Het was bij die stand echt enorm druk en chaotisch dat ik helaas alleen deze lipstick heb gekocht. Hij is wel erg mooi!

bgs5

Review snel online!

– – –

Dit was mijn Beautygloss Party Shoplog. Ik hoop dat jullie (ondanks dat het wat later was) het toch een leuk artikel vonden!

– Ben jij naar de Beautygloss Party geweest, en wat heb je gekocht?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

