Sleek Matte Me – Shabby Chic

slm4

Lip creams zijn al een lange tijd bekend. Daarom kon ik deze prachtige my lips but better kleur van Sleek echt niet laten liggen! Ik review ‘m voor je in dit artikel ♡

slm5

Ik kocht deze Ultra Smooth Matte Lip Cream van Sleek in de kleur “Shabby Chic“. Jeetje.. wat is dat een lange naam trouwens! Deze lip cream komt in ieder geval uit de Matte Me collectie. Een prachtige lijn met vele mooie kleurtjes.

slm9

Shabby Chic

Ik zocht bij de Sleek stand op de BG party eigenlijk naar de welbekende kleur “Birthday Suit“. Die hadden ze helaas niet meer, dus zocht ik naar een andere. Ik had werkelijk nog helemaal geen research gedaan naar de Matte Me lip creams. Maar ik vond een andere nude/rozeachtige kleur. Shabby Chic dus 😉

slm6

De applicator ziet er eigenlijk normaal uit. Net als de meeste lipglosses.

Weet je wat ik me eigenlijk afvraag! Zou dit misschien een dupe zijn van een van de Kylie Lipkit kleurtjes? Ik heb namelijk geen Kylie lipglosses dus ik kan ze ook niet vergelijken, maar ik ben hier wel heel benieuwd naar. Iemand die dit kan bevestigen? Laat het weten!

slm7

Shabby Chic is een prachtig gepigmenteerde, roze kleur. Op de swatch ziet hij er nog niet matte uit, maar op de lippen zeker wel!

slm3

Aah so pretty! Hij is zoals je ziet erg mooi matte.

Hij blijft ook echt super lang zitten. Je kunt zo vaak eten en drinken als je wil! Wat wel een klein nadeel is, is dat het vrij droog aanvoelt op je lippen. Als je je lippen dan op elkaar wrijft lijkt het alsof je je lip cream verpest, maar dat is niet. De lip cream blijft goed op zijn plek, maar voelt gewoon droog en matte aan.

Sleek Matte Me Lip Cream  €7,49  (te koop op boozyshop.nl)

– Draag jij Matte lip creams?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

