Primark Liquid Eyeliner review

 

pe6pe1

Ik zag deze eyeliner en ik kon ‘m echt niet laten liggen! Ben ik nu van mijn geliefde eyeliner pens overgestapt naar vloeibare eyeliner?

Sinds ik eyeliner gebruik (ongeveer een jaar geleden) heb ik vanaf het begin de fijne Eyeliner pens van Essence gebruikt. Nu kan ik me gewoon bijna niet meer voorstellen dat ik die ooit heb gebruikt! En toen kon ik me denk ik ook niet bedenken dat ik een jaar later gewoon een mooie wing met vloeibare eyeliner kon maken.

pe2

Begin vorige maand kocht ik bij de Primark in Eindhoven een eyeliner. En niet weer zo pen, nee echt een potje met een kwastje erin! De laatste keer dat ik vloeibare eyeliner heb gebruikt liep het niet goed af, ik kon er niks van. Hoewel ik de verpakking van deze Liquid Liner zo mooi vond besloot ik toch lekker eigenwijs te zijn en ‘m voor slechts €2,50 te kopen 🙂

pe3

Op het doosje staat ook nog stap voor stap uitgelegd hoe je een perfecte wing kunt maken. De eyeliner is in het thema van batman. Niet te opvallend, en ik vind dat het potje eyeliner toch wel wat luxe uitstraling heeft. Erg leuk ; Superheld, primark en luxe in één!

pe7

Het is een erg klein kwastje met haartjes die je natuurlijk niet ziet omdat hij al helemaal is ondergedompeld in de zwarte eyeliner.

pe8

De eyeliner droogt mooi matte op en is egaal zwart.

pe1

Het was wel even oefenen hoor, maar ik kreeg het al snel onder de knie. Vloeibare eyeliner is fijn! 😍

 

pe9pe10

Op deze foto zie je niet mijn allermooist wing, maar ik gebruik de eyeliner nu dagelijks (heb je misschien wel kunnen zien in mijn Everyday Make-up Look) en het lukt steeds beter om snel een wing te zetten. Het is simpelweg gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

– – –

pe6

Conclusie ; deze eyeliner is perfect! Droogt snel en matte op, makkelijk en fijn in gebruik, blijft lang zitten en stempelt niet.

Voor €2,50 kun je deze toch niet laten liggen?

Ik geloof dat ze de beautyproducten van Batman en Superman nog hebben, maar ze blijven niet lang in het schap dus wees snel!;)

Bedankt voor het lezen.

– Gebruik jij eyeliner?

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “Primark Liquid Eyeliner review

Geef een reactie

