Clinique Beautylover #3

clip3

Als trotse beautylover van Clinique mocht ik weer een leuk product voor jullie testen en met jullie delen! Deze maand kreeg ik een oogcrème, iets wat ik eigenlijk nooit gebruik. Dus ik was hier wel heel benieuwd naar..

clip1

Ik kreeg dit feloranje doosje eind april binnen. Dit is dus eigenlijk pas het product van april, maar omdat mei niet bepaald mijn beste blogmaand was wil ik ‘m nog steeds met jullie delen.

clip2

Dit product is goed voor alle huidtypes.Droog of vet, het maakt niet uit! Iedereen kan hier gebruik van maken.

clip4

Het kleine tubetje is wel apart. Aan het einde loopt het rond af, dit is bedoeld als applicator. Hiermee smeer je de eye cream in onder je ogen. Deze eye cream is bedoelt om de vermoeidheid onder je ogen te camoufleren, deze crème zorgt ervoor dat je wallen dus wat minder opvallen en dat dit er gewoon netjes en fris uitziet!

Gebruik dit als een verzorgingsproduct, dus vóór je make-up.

clip5

Als je hier dus in knijpt, komt er product uit de tube en is het gelijk klaar om gebruikt te worden.

clip6

Ik heb het gevoel dat bijna alle Clinique producten hetzelfde ruiken? Het is wel een aangename, frisse geur.

Breng het aan onder je ogen.

clip9

Je kunt het ook nog beter insmeren met je vingers.

clip10

Ik heb geen vóór foto gemaakt, maar je ziet toch wel duidelijk dat het onder mijn ogen er wat lichter uitziet. Breng hierna gewoon wat concealer aan, en je zult haast geen wallen zien!

clip3

Conclusie. Ik vind dit een erg fijn product! Is fijn in gebruik en geeft ook nog een mooi resultaat. De crème voelt ook nog een beetje verkoelend aan, dat je puffy ogen ook nog wat vermindert. Ik ben enthousiast!

Clinique Pep-Start  €25,90

– Gebruik jij oogcrème?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

