NYX Matte Lipstick – Butter

nyx2

Er staat weer een review klaar! Dit keer test mijn allereerste NYX product. Omdat dit merk erg moeilijk te verkrijgen is in de Nederlandse winkels heb ik deze lipstick op de Beautygloss Party gekocht bij de NYX stand. Maar bevalt mijn eerste NYX lipstick me wel?

nyx1

Een matte huls, een matte lipstick. Chique maar toch vrij budget! Niet “Essence/Catrice budget”, maar de prijzen van dit mooie merk zitten er tussenin. Ik review in dit artikel een Matte lipstick in de kleur “Butter” voor jullie.

nyx9nyx3

Ik had deze lipstick nog nooit geswatched, nog nooit in mijn handen gehad totdat daar bij de enorm drukke stand van NYX stond bij de Beautygloss Party.. Ja Tionne erg handig! Maar goed, dit zag er uit als een mooie nude lipstick dus kocht ik ‘m.

NYX – Butter

nyx5

Door het doorzichtige gedeelte kun je zien welke kleur het is. Erg makkelijk als je veel NYX lipsticks hebt 🙂

nyx6

Ik verwachtte een warme nude kleur, maar deze heeft zeker een koele ondertoon! Neigt zelfs naar taupe of grijs. Als je MAC Stone kent ; daar lijkt hij op! Maar dan wat lichter. Ik heb het meestal niet zo op dit soort kleuren, maar misschien is dit het wel waard?

nyx7nyx8

Ik moet wel erg wennen aan dit kleurtje, maar met een roze of warme nude gloss erover heen komt dat vast goed! Ik wil deze NYX lipstick graag een kans geven.. wat denken jullie van de kleur lipstick?

De lipstick is overigens wel heel fijn aan te brengen, romig en ondanks dat hij “matte” is niet droog. Oja, ik vind eigenlijk helemaal niet dat de lipstick matte is 😛

nyx4

De Matte lipstick is fijn in gebruik, romig, maar helaas niet matte. Heeft een goede pigmentatie, maar jammer dat ik niet veel terug zie van het “matte” gedeelte 😉

NYX Matte Lipstick  €7,50  – te koop op douglas.nl

– Heb jij een matte lipstick van NYX?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “NYX Matte Lipstick – Butter

Geef een reactie

