A YouTube Channel?!

Één jaar geleden had ik nog geen blog. Slechts een Instagram account, je zult dit vast weten als je me al wat langer volgt! Ik heb vaak tips gegeven over make-up etc. Nu heb ik hulp nodig van Youtubers!

Super vaak kreeg ik de vraag : “Heb je een YouTube kanaal?” of “Wanneer begin je Youtube?”

Ik wil eerlijk gezegd graag antwoord geven met : JA.

yt5

Nu heb ik nog geen idee hoe ik het best kan vloggen of inspiratie kan krijgen om video’s te maken.. Daarom heb ik wat hulp en tips nodig van Youtubers.

yt1

Ben jij een Youtuber? Laat je tips en tricks hier beneden in comments weten! Ik hoor ze héél graag 😉 Ik wil namelijk donderdag met het concert van Little Mix al vloggen.

– Ben jij een Youtuber? Laat je linkje dan ook even achter in de reacties 🙂

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “A YouTube Channel?!

  1. Ik ben een youtuber en ik zou je graag willen helpen met tips! Ik heet @monkey_iris op instagram dus stuur me maar een dm op insta als je wat tips wilt! Ik heb ook een linkje in mijn insta bio voor het geval dat je wilt kijken op mijn kanaal!
    Xx iris💗

    Like

Geef een reactie

