The Glow Must Go On by Serena Verbon – bronzing & highlighting palette

ses5

We hebben misschien wel gehoord van die limited editon paletten van Essence. Die 4 prachtige paletten die door 4 beautybloggers zijn ontworpen en samengesteld. Ik review in dit artikel het mooie bronzing & highlighting palette van onze lieve Nederlandse beautyblogger Serena Verbon..

ses1

Het palette ziet er van de buitenkant al heel mooi uit. Netjes, niet heel “cheap” en leuke patroontjes om het nog steeds Essence en speels te laten lijken. I like it!

ses2

Serena Verbon van Beautylab.nl heeft dit mooie palette dus helemaal zelf in elkaar gezet. Echt knap, want het resultaat is erg mooi! Ze vertelde in haar artikel/review dat zij en drie andere bloggers al sinds vorige zomer bezig waren met dit project.

ses3ses4

Als je het palette opent ontmoet je enorm veel warme kleuren en glitters. Echt, het is wauw! 😍 Het lijkt gewoon net op een boekje dat je telkens weer wilt lezen..

ses5

Het palette bevat een Glowing Bronzer, een Honeyglow Highlighter, een Cinnamon en een Sandalwood Eyeshadow en een klein kwastje. Omdat ik Serena al een enige tijd volg denk ik dat ik weet hoe ze op de inspiratie is gekomen van de Glowing Bronzer. Deze kleuren lijken namelijk wel een beetje op de Shimmer Brick Bronze van Bobbi Brown. Dat is haar lievelingsproduct!

ses6

Ahw het kwastje is echt heel cute en zacht 🙂

ses7Sandalwood Eyeshadow – Cinnamon Eyeshadow – Honey Glow Highlighter – Glowing Bronzer        De laatste swatch is van de gehele Glowing Bronzer samen.

Ik heb hier op mijn gehele ooglid Cinnamon, en in de buitenste ooghoeken Sandalwood aangebracht. Ik vind dat Sandalwood wel wat pigmentatie heeft, maar Cinnamon helaas maar weinig. Ik vind de ooglook wel lekker rustig en zou het wel elke dag kunnen dragen.

ses10

Hier nog eens de hele look. Ook heb ik hier de Honey Glow Highlighter gebruikt. Een prachtige gouden gloed met veel pigment! Daaronder bracht ik de Glowing Bronzer aan. Niet persé om te shapen, maar lekker voor die extra glow. Je kunt natuurlijk ook alleen de bronzer gebruiken voor een mooi zomers kleurtje en een shimmer 😉

Dit was mijn review! Ik heb mijn mening al gegeven onder al de foto’s en ik ben er in één woord héél blij mee (oké twee woorden ;)). Ik zou dit palette absoluut niet in mijn stash willen missen. Glow is wat tegenwoordig echt super in is, dus pak het TGMGO palette erbij en Shine Bright!

€4,99 – te koop bij Kruidvat en Trekpleister

– Heb jij een Bloggers’ Beauty Secrets palette?

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

