Make-Up Studio Eye Collection 18 Colours Palette

mup10

Ik durf te wedden dat elke meisje dat van make-up houdt, wel een oogschaduwpalette met nude kleurtjes in haar stash heeft. Maar niet een palette met enorm veel knallende kleuren zoals blauw, rood, geel, roze en groen. Ja, misschien van toen je 5 was met van die glitters en kleine roze sponsapplicators, maar geen “groot” palette als dat ik vandaag voor jullie ga testen.

mup6

Het palette dat ik voor jullie ga reviewen is van het merk Make-Up Studio. Dit palette is echt enorm mooi en mag ook zeker luxe genoemd worden. Met deze Soft Touch deksel oogt het nog mooier.

mup7

Het palette bevat 18 mooie kleuren.

mup8

Echt. Wauw!! Dit ziet er toch al prachtig uit?! 😍

mup9

Ook in de grote spiegel zie je het logo van Make-Up Studio. Alles is zo mooi afgewerkt, maar toch heel simpel. De oogschaduws zijn niet plat, maar bol en een soort 3D achtig. Je snapt me als je de foto hierboven bekijkt!

mup10

Ik ga ze zo per 9 kleuren op mijn arm swatchen, 18 passen er niet helemaal op! 😛

mup11

zonder flits (denk even de laatste bruine kleur er nog bij, had de foto per ongeluk zo bijgesneden)

mup12

met flits

 

mup13

zonder flits

mup14

met flits

Ik vind alle kleuren echt stuk voor stuk geweldig! Mooi pigment en er is variatie in matte en shimmer. Er zitten 15 shimmer kleuren en 3 matte kleuren in. Hiermee kun je echt prachtige ooglooks maken!

Hier heb ik alvast twee voorbeelden voor je..

mup1mup2

Hier kun je zien dat ik bruin (shimmer), groen (shimmer) en geel (matte) heb gebruikt. De combinatie tussen shimer en matte is ook erg goed te zien. Als je de kleuren goed blend kan er een mooi resultaat komen! Je kunt de kleurencombinaties zo gek niet bedenken. Dit deed me denken aan het bos of aan de herfst. En jij?

Deze ooglook was een soort van inspired by Nederland. Haha.. had weinig inspiratie, maar ik wilde graag deze kleurencombinatie gebruiken. Ik heb niet de felblauwe kleur gebruikt, maar het eerste kleurtje de paarse. Geblend met oranje, rood onder mijn ogen en wit in de binnenste ooghoek. Gek en apart.

mup10

Ik ben echt tevreden en enthousiast over dit palette. Het bevat gewoon zoveel mooie kleurtjes. En al zou ik dit palette niet elke dag gebruiken, dan zou ik er wel elke dag met liefde mee experimenten met kleuren. Dit was trouwens een verjaardagscadeautje van Femke ♡ Nogmaals bedankt als je dit leest 😉

Make-Up Studio 18 Colours Palette  €49,90

– Heb jij een kleurenpalette in je stash?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Make-Up Studio Eye Collection 18 Colours Palette

  1. Pingback: 4th July Inspired Make-Up Look |

  2. Pingback: break no hearts 💔 || V-DAY makeup look |

Geef een reactie

