The Balm – Mary Lou Manizer DUPE!

bml6

De bekende Luminzers oftewel “Lou Manizer” zijn geliefd onder vele beauty liefhebbers. De Lou zusjes zie je dan ook vaak voorbij komen op Instagram of blogs.. Mij sprak Mary-Lou het meeste aan, dus zette ik die op mijn wishlist. Nu heb ik een dupe die vele malen goedkoper is. Is deze net zo mooi en goed als de echte?

bml1bml2

bml3

Het doosje is in ieder geval erg mooi. Mooi, matte, stevig en oogt een beetje oud (50’s stijl). Dat vind ik heel erg mooi! Op de verpakking van dit product staat een vrouw afgebeeld net als op alle andere The Balm producten. Dat maakt het merk apart, speciaal en snel herkenbaar.

bml4

bml12.png

Mary-Lou heeft nog twee zusjes ; Cindy-Lou en Betty-Lou. Samen vormen ze ook een palette, maar ik ging voor een mono. Mary is meer een highlighter, Cindy een blush en Betty een bronzer. Alle drie geven ze wel veel glans en een schitterende gloed.

bml5

Het product zelf is héél erg mooi. Voelt echt stevig en niet goedkoop aan ondanks dat hij van Aliexpress.com komt. Op die site vind je echt enorm veel goed(kop)e dupes van make-up, kleding, etc.

bml7

Mary-Lou Manizer is een gouden highlighter met een zachte finish. Er zitten glitters in, maar het is niet té overheersend. Ik vind dit wel een mooie alledaagse highlighter! Ja, deze mag blijven stralen in mijn stash, en zal vast en zeker vaak gebruikt worden. 😉

bml10bml11

Met flits zie je echt die mooie zachte gloed. Ik hou ervan! ❤

– – –

bml6

Deze highlighter doet zijn werk goed! Geeft een mooie glow, maar is niet te overheersend. Perfect voor iemand die nog rustig aan wil doen met highlighter of er niet wil uitzien als een discobal 😛 Je kunt deze net als alle andere highlighter aanbrengen op je jukbeenderen, neus, onder je wenkbrauwen en in je binnenste ooghoeken. Ook leuk als oogschaduw, maar ik vrees dat je dat niet goed zult zien. Probeer het maar!

Als je deze op Aliexpress.com besteld betaal je ongeveer maar 10% van de originele prijs, dat is echt niet normaal goedkoop! Zie hier waar je ‘m kunt kopen. – €2,92

Je kunt natuurlijk ook de echte kopen op Douglas.nl – €21,95

– Wat vind jij van dupes en Aliexpress.com?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “The Balm – Mary Lou Manizer DUPE!

  1. Pingback: 4th July Inspired Make-Up Look |

Geef een reactie

