Zonnebrillen Die In Zijn Deze Zomer!

sunsix1

Als het weer mooi weer wordt in Nederland, kunnen we eindelijk onze echte fashion statements dragen : zonebrillen! In 2016 zijn er weer een hoop nieuwe trends op het gebied van zonnebrillen. In dit artikel zet ik een aantal budget sunnies voor je op een rijtje, zodat jij niet meer ver hoeft te zoeken 😉

1. C L A S S Y

sunsix1

Je hebt deze vast wel voorbij zien komen op Instagram. Dit model is zeker hot nu! De onderste twee hebben spiegelglazen en de bovenste hebben gewoon donkere glazen, ik vind beide wel heel erg mooi ♡ De zonnebrillen zijn subtiel en heel mooi. I want! Voor welke kies jij?

shop ‘m hier! >> zerovintage.com €24,95  MARLENE

2. A full moon..

sunsix2

Dit model is niet helemaal nieuw, maar alsnog helemaal in trend dit jaar! Ze zijn net niet té rond, maar (je ziet het al aan de naam) deze hebben een soort halve maan vorm. Super gaaf om te dragen naar een festival.

shop ‘m hier! >> modemusthaves.com €16,95  FULL MOON SUNNIES

3. De Dior dupe 😍

sunsix3

Deze zonnebril was vorig jaar al vaak te zien, maar keert dit jaar gewoon weer terug. Ik vind dat dat zeker mag, omdat dit montuur gewoon zo mooi is! Officieel kwam Dior met dit model, maar deze zonnebril wordt al zoveel verkocht op webshops dat het niet meer uit maakt ;P Op de webshop die ik hieronder heb gelinkt zijn er meerdere kleuren verkrijgbaar.

shop ‘m hier! >> festivalzonnebril.nl €14,95  IBIZA BRIDGE – TRANSPARENT BLACK

4. the OVERSIZED one

sunsix4

Ook een enorme musthave zijn de oversized sunnies! Dit model is stijlvol afgewerkt, heeft smalle pootjes en gekleurde glazen. Niks meer aan doen. Als jij deze draagt zijn de ogen niet meer van je af te slaan. 😛

shop ‘m hier! >> zonnebrillenking.nl €9,95  GOLD MODEL TRANSPARENT

5. the “expensive” QUAY one..

sunsix5

QUAY zonnebrillen zijn prachtig. Ik zou heel de collectie wel willen hebben! Uhm.. ja, ik ga wel even verder dromen. Maar QUAY hoeft niet duur te zijn, want kijk nou naar deze pretty look-a-like 😍

shop ‘m hier! >> straatstijl.nl €12,95  GIRL SUNNIES

– – –

Dit waren de zonnebrillen! Ik vind ze stuk voor stuk echt enorm mooi.. Ik hoop ook dat jij wat aan mijn artikel hebt gehad, en dat je nu lekker voor zonnebrillen kunt gaan shoppen.

– Welke vind jij het mooist?

With Love,

Tionne 💋

2 gedachtes over “Zonnebrillen Die In Zijn Deze Zomer!

Geef een reactie

