Al Die Tijd Verkeerd Gebruikt?! – Wunderbrow Update

wuu1

Wunderbrow. Een wenkbrauwproduct dat ik een tijdje geleden binnenkreeg, ik heb ‘m met veel liefde en plezier gebruikt maar toen ik dit probeerde had ik eindelijk door hoe het echt moest..

wuu5

Dit is Wunderbrow. In deze plastic tube zit wenkbrauwgel met een gekke applicator. Toen ik deze ging reviewen.. weet je wat? Je kan misschien beter eerst mijn eerste review lezen. Dan snap je het vast beter en wordt het echt een verhaal! >> review Wunderbrow

wuu2

Heb je ‘m gelezen? Goed! Dan ga ik nu verder.. 😛

 

Eerst ging ik dus helemaal met mijn eyeliner kwastje door het kwastje van de Wunderbrow. Dat was soms gewoon zó irritant en het duurde daarbij ook best lang! Vraag me niet hoe ik erbij kwam, maar toen deed ik dit..

wuu7

Ik zette een flinke stip in het begin van mijn wenkbrauw.

wuu8

Daarna smeerde ik het met het Essence kwastje helemaal uit. Toen zag ik gewoon heel de vorm van mijn wenkbrauw goed, hij had alle haartjes gepakt en het werkte echt gewoon als een soort haargel! Ik ben nog meer van Wunderbrow gaan houden dan dat ik al deed.. ❤

wuu9

Dit was het resultaat! Veel natuurlijker dan dat ik voorheen deed. Ik vind dit gewoon véél mooier.. Gewoon niet te donker dat vind echt niet meer mooi 😀

wuu10

Hier heb ik beide wenkbrauwen gedaan!

wuu1

Ik ben héél erg tevreden nu! 🙂 Als mijn Wunderbrow op is wil ik zeker nieuwe gaan bestellen..

Wunderbrow Gel “Black/Brown” – €29,99 >> dermarolling.nl

– Wat vind jij van Wunderbrow?

Bedankt voor het lezen pretties!

With Love,

Tionne 💋

4 gedachtes over “Al Die Tijd Verkeerd Gebruikt?! – Wunderbrow Update

Geef een reactie

