Random thoughts ☺

In dit artikel laat ik je wat random foto’s zien en vertel ik daar iets bij. Ook laat ik even weten hoe de maand juli er voor ByTionne. uit gaat zien 🙂

image

Choker : Charlie Amsterdam
Jumpsuit : Fashion Addiction
Horloge : Bid Your Outfit

image

Fashion Addiction heeft mij als Blogger gekozen, en ik heb al een super mooie jumpsuit en een leren short ontvangen 😉 Ik ben er enorm blij mee en ik werd dan ook gevraagd om deze gave mugshot te maken voor op mijn Social Media kanalen..

image

Er komt nog een unboxing artikel online van deze pretty earcuff van Mood Benelux Jewelry! ❤

image

Ik heb vandaag deze prachtige compact vlogcamera gekregen van mijn lieve mama! 😉 Het is om precies te zijn de Panasonic Lumix DMC SZ10 in het zwart en we hebben ‘m besteld in de webshop van Mediamarkt. Als je de camera vóór 22:00 besteld heb je ‘m de volgende dag al binnen. Laat in de reacties weten of ik hier nog een uitgebreider artikel van op mijn Blog moet plaatsen.

Dat ik deze camera heb betekent het ook dat ik dan eindelijk mijn Youtube-kanaal ga beginnen.. Ik vind het echt spannend maar héél leuk! Ik houd jullie nog op de hoogte.

image

Op 15 juli bestaat mijn Blog ByTionne. alweer 1 jaar! 🎉 Die dag ga ik naar Lille met mijn Frans klas, dus daar ga ik voor het eerst vloggen en natuurlijk iets leuks halen voor de winactie voor het eenjarig bestaan van mijn Blog 😛


Dat was het!

With Love,
Tionne 💋

5 gedachtes over “Random thoughts ☺

  1. Aah wat leuk dat je gekozen bent! Erg leuk artikel met kleine nieuwtjes en ben erg benieuwd naar de camera review wil namelijk ook een goeie camera aanschaffen en die ziet er goed uit! Misschien kan je dan aantal foto’s met de camera erbij zetten😘

    Like

Geef een reactie

