By Tionne. Bestaat 1 Jaar!

Wauw. Dat mijn blog al gewoon 1 jaar bestaat. Het leek net gister dat ik die ene foto postte dat je “nu een kijkje kon nemen op mijn blog”. Het eerste artikel heette dan ook : Mijn Allereerste Blogpost. En er volgde er meer…

Oke. Tbh, ik ben niet altijd even actief geweest, maar ik vind dat ik  in een jaar (dat voorbij is gevlogen!) toch wel ben gegroeid en heel veel leuke dingen heb mogen doen als “Blogger”. Ja, blogger. Ik wilde een blogger zijn als toevoeging aan het delen van mijn verslaving aan Beauty, Fashion en Lifestyle met jullie. En vooral die eerste.

Al jullie lieve reacties en opmerking hebben mij altijd wel gemotiveerd om door te gaan! Super erg bedankt daarvoor 💋

Ik heb het deze week best druk gehad met mijn toetsweek en de laatste schooldingen afronden. Maar dat heb ik nu dus gedaan! Vandaag is het 15 juli, en als je deze blogpost vandaag leest ben ik waarschijnlijk in Lille (o.a. bezig met mijn volgende stap(vloggen:))).

1 5 J U L I 2015

Een HELE speciale dag! Precies één jaar geleden zat ik achter de laptop en was ik maar aan het denken aan een betere naam.. iets beters dan @beauty_splash in ieder geval. Remember? :’D Vandaag is alles pas aangepast naar “By Tionne.”. Maar goed, omdat ik deze drukke dag niet zomaar voorbij mag laten gaan bind ik hier een mooie winactie aan vast. Althans ik denk (en hoop) dat jullie ‘m leuk gaan vinden!

1 5 J U L I 2016

Dit jaar bestaat mijn Blog dus één jaar. Vandaag ga ik toevallig ook met school een dagreisje maken naar de Franse stad Lille. Hier ga ik vandaag hopelijk zoveel mogelijk voor jullie VLOGGEN. Ja, als je het nog niet had meegekregen, ik ga ook Youtuben! So excited about this…

. . .

Ik wil jullie vandaag nog zoveel mogelijk via Instagram (@bytionne) of Twitter (@bytionne) op de hoogte houden van deze dag en alles wat betreft de winactie en het vloggen.

LOTS OF LOVES!

XOXO TIONNE

 

4 gedachtes over “By Tionne. Bestaat 1 Jaar!

Geef een reactie

