Clinique Beautylover #5

clipst6

Als trotse beautylover Clinique mag ik ook deze maand weer een nieuw product testen en delen voor/met jullie. Ik heb eigenlijk alleen nog maar hele mooie huidverzorgingsproducten of reinigingsproducten ontvangen, dus ik vroeg me af of ze ook ooit met make-up kwamen! 😉 Dit keer was ik erg verrast toen ik de envelop opende en een prachtige exclusieve huls zag liggen..

clipst1

We zitten nu alweer op nummer 5! Dit product had volgens Clinique NL wat vertraging met de post, maar ik heb er dan ook wel iets heel moois voor gekregen! 😍 Op het briefje stond dat dit een exclusieve huls is, speciaal gemaakt voor de Clinique Beautylovers. Het kleurtje is wel voor iedereen verkrijgbaar in de winkels, maar deze superschattige huls zul je niet in de Bijenkorf zien liggen! Ik vind het ontwerp met de lipjes en de teksten echt zo cute!

clipst5

Deze Long Last Soft Matte Lipstick  (oh my.. een hele mond vol) is in de kleur “Matte Crimson”. Een prachtige klassiek rode kleur.

clipst2

Bovenop de dop staat de van Clinique.

clipst3

Ja, ik weet dat ik hier al over heb gepraat. Maar kijk nou naar dit té mooie ontwerp! Ik ben er echt verliefd op ❤

Het pigment van deze lipstick is ook echt geweldig! En ondanks dat hij matte opdroogt brengt deze lipstick niet stroef aan, maar juist heel creamy. Een creamy lipstick met matte finish zeg maar. Precies wat je wilt hebben bij een matte lipstick.

 

#Smilefie. Meestal vind ik die lange namen van producten echt irritant, maar deze lipstick verdiend het gewoon! De naam ; Long Last Soft Matte Lipstick past gewoon precies. Het is een zacht aanbrengende lipstick met een hele matte finish en deze blijft ook nog eens uren zitten. Ik zweer hierbij dat je met deze lipstick een hele maaltijd achter je kiezen kunt schuiven en daarachter ook nog 2 glazen water kunt drinken, want dan is de vuurrode kleur nog vast en zeker te zien. Super fijn!

clipst14

Ben je nou totaal overtuigd dat dit jouw perfecte lipstick is? Je kunt dit pareltje ook gewoon kopen bij de Bijenkorf hoor! Voor €24,00 ligt hij in jouw stash te shinen in zijn zilveren huls. Clinique is nou geen budgetmerk, maar je betaald zeker voor goede kwaliteit.

– – –

Weer heel erg bedankt voor het lezen van deze review! Sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest van mijn blog.. Maar ik ben back at it again! Want nu heb ik eindelijk vakantie en heb ik weer heel veel zin om blogpost en reviews voor jullie te schrijven en video’s te maken. Ja.. ik maak ook video’s op mijn YouTube-kanaal By Tionne. de eerste vlog staat al online. Heb je ‘m al gezien? >> VLOG #1 LILLE || By Tionne.

With Love,

Tionne 💋

Geef een reactie

