Mood Jewelery Earcuff

Laatst ontving van het sieradenmerk Mood Jewelery wel een heel apart, maar mooi oorsieraad. Ik was hier een aantal jaar geleden al gek op, maar ben ze toen eigenlijk nooit meer gaan dragen. Nu ik deze kreeg was ik weer helemaal verliefd!

mobe1

In dit super schattige kleine tasje van Mood zat een earcuff. Weet je niet wat een earcuff is? Een earcuff is een soort van fake oorringetje wat je om de oor heen schuift. De trend begon 3 jaar geleden, toen zat ik in groep 7. Ik weet nog dat ik toen bij de Claire’s echt heel veel earcuffs heb gekocht. Van normale tot de earcuffs met kettinkjes eraan. Sommige waren gek en sommige waren juist heel leuk!

mobe2

Ik heb ze eigenlijk allang niet meer gedragen tot pas geleden toen ik deze binnenkreeg van het sieradenmerk Mood Jewelery.

mobe3

Zo ziet de earcuff eruit. Het is een klein open ringetje, deze heeft twee staafjes met aan het uiteinde twee bolletjes. Deze earcuff is helemaal niet druk en ziet er ook niet childish uit.

Zo ziet de earcuff eruit als ik ‘m in heb. Ik vind ‘m echt geweldig mooi staan! Wat vinden jullie? Zou jij dit ook dragen?

Ik vind zo’n soort earcuff echt cute en stijlvol. Je zou dit zomaar elke dag kunnen dragen (ik draag de earcuff elke dag!). De kwaliteit van deze earcuff is echt heel goed, ook past hij goed om je oor en valt hij niet zomaar af.

– – –

Ik ben echt super enthousiast over dit leuke sieraad! Daarom wil ik Mood Jewelery BeNeLux ook heel erg bedanken voor deze toffe samenwerking ♡ Bekijk alle Mood Jewelery en nog veel meer zoals Amen Jewlery op >> just-g.nl

Hier vind je ook de dichtstbijzijnde juwelierszaken die Mood sieraden verkoopt >> verkooppunten Mood

Hier vind je ook de dichtstbijzijnde juwelierszaken die Amen sieraden verkoopt >> verkooppunten Amen

– Wat vind jij van earcuffs?

With Love,

Tionne 💋

8 gedachtes over “Mood Jewelery Earcuff

Geef een reactie

