Een Dagje In LILLE ♡ || Photo Diary

Als je mij volgt is het je vast niet ontgaan dat ik vorige week vrijdag een dag in Lille ben geweest en dat het een race tegen de klok was! Ondanks dat was het enorm tof en heb ik naast het zoeken, shoppen en vloggen ook nog een aantal mooie foto’s gemaakt met mijn nieuwe compact camera.. Kijk je mee?

liph1

Na 5 uur lang in de bus gezeten te hebben met files en een plaspauze waren we om 12:45 dan eindelijk in Lille! Wat was dat een rot reis om het zo maar te zeggen. Deze foto heb ik gemaakt toen we naar Place Gilleson liepen, en vanuit daar vrij rond mochten lopen.

liph2liph3

Naast de enorme oude klassieke gebouwen zijn ook de smalle straatjes in Lille heel mooi. Deze straatjes zitten echt volgepropt met boetiekjes en patisserieën. 🙂

liph4

Ik zweer hierbij dat sowieso alle gebouwen in de binnenstad echt prachtig zijn! Oké.. dit kan ik echt honderd keer zeggen 😍

liph5

Jady, Merel, Britt en ik liepen de hele dag samen. Eerst even de eerste de make-up winkel binnenlopen 😛 KIKO!

liph6

ZARA

liph7

Oké sh*t. Nu pas op de foto spot ik een Lush. Zie jij ‘m ook? 😛 Als ik de winkel toen ook had gezien was ik zeker even wezen kijken.

liph8

Na kilometers verder kwamen op het hoofdplein terecht ; Place Du Général De Gaulle. Wat is het daar mooi!

liph9liph10liph11liph12

Ook op Place du Théâtre kon ik mijn ogen weer uitkijken.. Op dit plein bevonden zich Opéra de LilleHotel Carlton en een hele grote Apple Store.

liph13liph14

Na echt heel lang gezocht te hebben, hadden we eindelijk het winkelcentrum Euralille gevonden. Ja je zou best de weg kwijt kunnen raken in Lille! Veel gebouwen en straatjes lijken op elkaar en het leek alsof we steeds rondjes liepen 😉

liph15

B E R S C H K A

liph16

Ahw wat een friendship goals zijn Merel en Britt 😛

Jady en ik ook? Na bijna 3 kwartier geshopt te hebben in Euralille zijn we snel weer naar het hoofdplein gelopen, want we moesten daar om 15:30 alweer verzamelen. In Euralille hebben we geshopt bij de New Yorker en bij Hollister. Het is niet veel, maar je kunt in deze blogpost wel lezen en zien dat we het naar onze zin hebben gehad.

liph20liph21liph22

Oké dan… Nog even langs Hotel Carlton en Opéra de Lille lopen! Opéra de Lille is in werkelijkheid trouwens echt een GROOT gebouw. Je zou het zo op de foto misschien niet zeggen, maar je staat met je mond open als je er echt staat. Onder het hotel bevond zich ook een restaurant ; Hippopotamus.

 

liph23liph24

En toen waren we echt alweer aangekomen op Place du Général de Gaulle. Dat was Lille alweer. In een vogelvlucht. We hebben fijn geshopt, helaas niks van eten kunnen halen. Maar het was leuk! Ik heb ook gevlogt, dus heb jij mijn eerste video nog niet gezien? Klik dan even op deze link >> VLOG #1 LILLE || By Tionne.

Ik wilde met deze blogpost nog gewoon even meer informatie geven en wat uitgebreider over deze dag vertellen 🙂 Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

– Ben jij ooit in Lille geweest? Wat vind je van de stad?

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “Een Dagje In LILLE ♡ || Photo Diary

Geef een reactie

