Blog By Tionne. 1 Jaar WINACTIE! ♡

1winpm

Op 15 juli was mijn blog jarig! Ik heb al een hele blogpost hierover geschreven dus ik bespaar jullie dit keer mijn verhaal 😉 Wel heb ik nog iets leuks voor mijn volgers.. Namelijk een winactie ♥ Lees dit artikel voor alle informatie en wat je allemaal kunt winnen!

Ik ben een tijdje geleden al begonnen om aardig wat items te verzamelen voor deze winactie. De winactie is niet “groot”, maar het gaat om het gebaar en ik wilde een van mijn trouwe volgers toch wat geven 🙂 Ik laat even zien wat je allemaal kunt winnen!

. . .

1win2

MERMAZING!

Ik kocht bij de H&M dit té leuke mermaid zonnebrilhoesje! Het patroon is gewoon super cute met glitters en hij is nu zeker handig. Ga je naar het strand? Hier kun je dan handig je zonnebril en eventueel andere spullen in bewaren. Hij heeft een magnetische sluiting.

1win4

Love Me A Clear Skin

Misschien heb je deze set al voorbij zien komen in mijn ORIFLAME Sholog. Deze drie geweldige reinigingsproducten uit de Love Nature lijn kun jij ook winnen! De reiniging en verzorging van je huid is gewoon meer dan belangrijk. Daarom wil ik deze fantastisch ruikende producten met jullie delen 😉

1win3

You Better Soap

Ook van het merk ORIFLAME zijn deze leuke Soap Bars met een heerlijke frisse, zachte geur. Ben jij meer Parisian of meer Japanese? Maakt niet uit! Als jij wint krijg je ze gewoon lekker allebei 😛

1win5

Blinded By Her Jewelery..

Iets van een leuk sieraad kon natuurlijk niet missen. Daarom heb ik op de Huishoudbeurs deze té leuke Double Dot earrings en een classy armband gekocht. Shine deze zomer nog!

1win6

Wink At Me! 😉

Deze nepwimpers kon ik ook al niet laten liggen! Dit zegt wel genoeg toch?

1win7

MEGA Wild

Wet ’n Wild is gewoon zo’n leuk merk daarom wilde ik hier ook iets van in de winactie.. Ik kocht een MEGAlast Liquid Lip Colour in de kleur “Pocketful of Roses” en een super toffe glitterlak met chunky gouden glitters.

1win8

Burning Harmony

Als laatst heb ik ook nog iets van “Lifestyle”. Dat is deze super lekkere kaars die ruikt kaneel 😍

– – –

Nou nu heb je alles gezien! Ook krijg je naast deze items nog héél veel testertjes en monstertjes van leuke merken. Nu wil je vast weten hoe je mee kunt doen..

REGELS (VERPLICHT) :

– Volg mij op Instagram @bytionne

– Abonneer je op mijn YouTube-kanaal : By Tionne.

– Laat onder deze blogpost een reactie achter dat je meedoet en welke stappen je hebt gevolgd!

REGELS (OPTIONEEL) :

– Repost de winactie foto op Instagram met de hashtags #ByTionne1Jaar en #winactie

– Volg mij op Bloglovin’ : bytionne

– Like mijn Facebook-pagina : By Tionne.

~ WINACTIE ALLEEN OPEN VOOR MIJN NEDERLANDSE VOLGERS ~

— Je kunt meedoen tot dinsdag 16 augustus, en op woensdag 17 augustus maak ik de winnares bekend! —

……

1winpm

Ik hoop dat er veel beauty’s meedoen! Veel succes iedereen ♥

With Love,

Tionne 💋

13 gedachtes over “Blog By Tionne. 1 Jaar WINACTIE! ♡

  1. Wauw! Als allereerst nog gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog! Ik ben geabonneerd op je YouTube kanaal (ik heet op yt Anouk engelen) en ik volg je al héél lang op instagram! Wat een toffe items geef je weg, echt leuk! ❤ veel succes voor de andere deelnemers xoxo

    Like

  2. Super leuke win actie! Sorry dat ik het zo laat zeg, maar nog gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan🙊 Ik heb alle stappen gevolgd, behalve je gevolgd op bloglovin💋 Xx Indra

    Like

  3. Wauw! I’m in 🙆🏼 ik heb alle verplichte stappen gedaan én ik heb de foto gerepost op 3 accounts. ( @sieradenbymaud, @beautyaslove en @beautymusthaves.nl ) can’t wait!
    Liefs,
    Maud ❤️

    Like

Geef een reactie

