Timi Accessoires UNBOXING

Het Zweedse sieradenmerk Timi wilde graag een samenwerking beginnen. Zo gezegd, zo gedaan! Ze stuurde mij een envelop met verrassend veel leuke sieraden erin die ik in dit artikel aan jullie laat zien 🙂 Enjoy

timi4timi3

Alle sieraden zaten in deze super schattige zakjes met een leuke tekst en een toffe print!

 

timi12timi8

Ik begin bij dit té leuke maan kettinkje. Hij is goud (niet echt) met een klein maantje eraan. Ik vind ‘m echt cute en bij veel outifts draagbaar! >> Moon Necklace

 

timi1DSC_1206

Minimalistische sieraden zijn ook erg in nu! Ik ben echt gek op die trend en daarom ben ik ook dol op dit zilveren kettinkje met een klein cirkeltje.. Té cute. De ketting zit aan een kaart, dus heel leuk als ‘m kado wilt geven. Want je kunt er ook nog een leuke tekst  inschrijven. Timi heeft veel van dat soort dingen, met kaartjes en sieraden. I LOVE IT! ♡ >> Hooray Circle Necklace

 

timi9timi10

Ook ontving ik twee gouden ringetjes.. Ze zijn allebei weer heel minimalistisch en fashionable! Ik vind vooral de cross ring heel leuk. 🙂 >> Cross Ring  >> Chevron Ring

 

timi7timi11

Dit Origami armbandje vind ik ook gewoon zó leuk! Het is een klein zilveren armbandje met een origami vogeltje eraan. Alle sieraden zijn eigenlijk wel minimalistisch en klein, maar zeker van zeer goede kwaliteit! Ze voelen ook heel stevig en “echt” aan. En toch o zo leuk om kado te geven aan een vriendin, je moeder, nichtje of jezelf! 😉 >> Origami Bracelet

 

timi5timi6

En als laatst laat ik jullie deze toffe “Make A Wish” armbandjes zien. Ze hebben allemaal verschillende kleuren en bedeltjes waar je uit kunt kiezen. Ook weer te gek om kado te geven, als je dit kado krijgt krijg je toch wel iets heel unieks en speciaals. Zo voelt het. Omdat, deze armbandje orgineel en schattig zijn. Je moet zogenaamd iets wensen en tegelijkertijd dit bandje omdoen, en als het afgaat komt je droom/wens uit. Leuk idee! Er zit ook nog een briefje in om een leuks voor iemand op te schrijven. >> Make A Wish bracelets

– – –

Wil jij ook zorgeloos je winkelmandje vullen op timi.se? Gebruik dan de code BYTIONNE voor 20% op alles in de webshop 😉

Ik wil TIMI echt heel erg bedanken voor de vele leuke sieraden! TIMI is een Zweedse webshop en ik kreeg alles toch redelijk snel binnen. 😀

– Hoe ziet jouw TIMI Wishlist eruit?

With Love,

Tionne 💋

 

 

8 gedachtes over “Timi Accessoires UNBOXING

Geef een reactie

