Oriflame 5-in-1 Colour Stylist Cream Lipstick

orli6

Oriflame is echt een supertof merk. Ik heb jullie hier al wat meer over verteld in mijn Oriflame Shoplog video, vandaag laat ik je swatches zien van twee prachtige nieuwe lipsticks die ik toen met de party heb gekocht! A girl can never have enoguh lipsticks.. right? 😉

orli1

De lipsticks zaten in paars met rosé gouden doosjes die ook precies passen bij de hulzen.

orli3

Op de foto lijkt het net blauw met goud, of zwart met zilver. Een soort van #TheDress struggle hebben we hier. Maar geloof het of niet in het echt zien deze er gewoon donkerpaars met rosé goud uit 🙂

orli2

Ik koos voor de kleuren ; Rosewood Matte en Taupe Delight. Ik vond dit wel echt de twee mooiste kleuren uit de hele lijn.

orli4

Dit zegt Oriflame zelf over de lipsticks :

Veelzijdige lipstick met rijke, goed dekkende kleurintensiteit en een crèmige, semi-matte finish. Verrijkt met jojoba-olie, avocado-olie en gojibes voor superieure voeding en comfortabel dragen.

Links zie je Rosewood Matte, dit is een roze nude kleurtje. Elke dag draagbaar. Hij heeft een warme ondertoon. En aan de rechterkant zie je de kleur Taupe Delight, een mooie donkere kleur. Neigt zelfs een beetje naar paars!

orli9orli10

Taupe Delight – Rosewood Matte

 

Rosewood Matte

Zoals ik al zei is dit een warme nude kleur. Ik ben er dol op! Helaas pakt hij niet zo heel matte uit (hij is ook semi-matte) en is hij iets rozer dan ik zelf had verwacht, maar ik kan ‘m vast combineren met een wat donkerdere lipliner of gloss.

Taupe Delight

Ik vind deze toch wel iets mooier. Ook elke dag wel draagbaar, een frisse donkerroze kleur die me een beetje doet denken aan Twig van MAC. Deze heeft net als de andere een glanzende finish.

…..

orli5

Conclusie. Ik vind deze lipsticks echt heel erg fijn! Ze geven een klein glansje af en smeren goed uit op de lippen. Het pigment is ook prima en ik ben er gewoon erg enthousiast over 🙂 Oriflame producten zijn natuurlijk gemaakt en test daarbij ook niet op dieren, ook zijn de prijzen voor de kwaliteit helemaal niet hoog dus dat is al helemaal top! Bijna alleen maar pluspunten.. Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk/handig vonden. Bedankt voor het lezen. De lipsticks kun je vinden op >> Oriflame.com

5-in-1 Colour Stylist Cream Lipstick  €12,00

– Welke kleur vind jij het mooiste? Heb jij een product(en) van ORIFLAME?

With Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “Oriflame 5-in-1 Colour Stylist Cream Lipstick

  1. Pingback: Oriflame Tender Care Protecting Balm – Blackcurrant |

Geef een reactie

