MAC Mineralize Skinfinish – Soft & Gentle

msg6

Je kunt tegenwoordig niet meer onder het woord “highlighter” uit. Highlighter is vooral dit jaar erg populair geworden en iedere beautylover draagt wel een glanzend poedertje op haar jukbeenderen. Ik review voor jullie een van de meest bekende high-end highlighters ooit! Als je naar de titel en het plaatje kijkt herken je ‘m vast wel 😉

Deze beauty stond echt al heel lang op mijn lijstje en eindelijk heb ik ‘m dan 2 weken terug in de o zo mooie Bijenkorf in Amsterdam gekocht. En zo WEER een highlighter aan mijn stash toegevoegd.. A girl can never enough? Hihi.. of werkt die smoes nu niet meer :’D

msg4

Ik vind het doosje al zo mooi, laat staan de verpakking en het product zelf! Ik vind de verpakking erg mooi, je ziet door het doorzichtige gedeelte ook snel welke kleur het is (handig als je meerdere Mineralize Skinfinishes hebt).

msg2

Ik heb dus de kleur Soft & Gentle gekocht. Natuurlijk niet omdat bijna iedereen ‘m al heeft, maar omdat het product zelf en het merk mij gewoon té erg aanspreekt dat ik dit pareltje ook moest hebben!

msg5

Maar wat is nou eigenlijk een Mineralize Skinfinish? Dit zegt MAC zelf : “Een luxe poeder met 77-Mineral Complex die highlights toevoegt aan het gezicht en lichaam.”

Ja oke. Een highlighter dus. En als je het nog steeds niet zo goed weet ; een glazend/glitterend poedertje wat je op je jukbeenderen en bijvoorbeeld rond je hals kunt aanbrengen.

msg7

Het mooiste aan gebakken poeders is dat je zo’n mooi marble effectje ziet. 😍

msg8msg9

Veel pigment met een mooie glanzende gloed! Dit is echt geen heftige highlighter, maar dat hoeft voor mij ook niet. Deze zit er gewoon tussenin en is elke dag draagbaar (het liefst) héél het jaar door!

Soft & Gentle geeft een lekkere gezonde gloed en ik ben er dol op! Jullie ook?

MAC Mineralize Skinfinish  €31,00   –  te koop bij de Bijenkorf, Douglas en MAC PRO Store

– Wat vind jij van dit luxueuze poedertje?

With Love,

Tionne 💋

 

9 gedachtes over “MAC Mineralize Skinfinish – Soft & Gentle

  1. Ik zit heel erg te twijfelen of ik hem ga kopen. Hij is zo mooi maar ik heb al zoveel highlighters☺️ je schrijfstijl is btw echt heel fijn en professioneel, en je fotos zijn ook heel erg mooi

    Like

  2. Pingback: break no hearts 💔 || V-DAY makeup look |

Geef een reactie

