PS Brow Fixing Gel – Dark Brown

psbg4pm

Er zijn tegenwoordig echt enorm veel beautyproducten waarmee jij je wenkbrauwen een geweldig frisse touch up kun geven. Zo zien we in beautyschappen potloodjes, creams, markers, poeders maar ook.. Gels! Met keuze uit wenkbrauwgel met een kleurtje of juist een doorzichtige clear gel. Ik review vandaag een budget getinte wenkbrauwgel van de Primark! Kijk je mee?

psbg1psbg2

Ik kijk regelmatig op de website van de Primark. Je kunt er je eigen account op maken en allerlei gewenste producten opslaan, outfits maken en nog veel meer. Ik keek eens bij de categorie Beauty en ik zag deze gel voorbij komen. Eerst was ik wel geïnteresseerd in de doorzichtige wenkbrauwgel dus die heb ik aan mijn wishlist toegevoegd. Toen ik daadwerkelijk voor het schap stond in Eindhoven kon ik ‘m maar niet vinden helaas. Toen heb ik maar gewoon de gekleurde gekocht in de kleur Dark Brown. Voor slechts €1,50 valt het te proberen toch? 😉

psbg3

De tube ziet er erg simpel maar mooi uit. Hij heeft een matte dop met gouden letters en de verpakking zelf is gewoon doorzichtig, dus de kleur die je daar ziet is de echt kleur van de gel.

psbg5

De applicator ziet eruit als een klein mascaraborsteltje. Hiermee hoor je dus door je wenkbrauw te kammen en het tegelijkertijd kleur te geven.

psbg6

Als ik het product op mijn hand swatch droogt hij matte op net zoals op mijn wenkbrauw zelf natuurlijk.

Hier zie je wat van het resultaat. Hmm.. wat vind ik hier nou van? Ik vind de linker sowieso niet mooi! Hij is té donker en té dik. Ik vind dat het opzich wel prima is om mee te werken, maar ik vind de kleur te donker. Ik heb een paar maanden geleden (maart/april) ook met deze kleur rondgelopen en ik heb er echt spijt van haha! Ik zou het gewoon nooit meer zo donker en onnatuurlijk willen maken, dus ik denk dat ik deze gel niet meer ga gebruiken. Hij is wel fijn en ik kan ‘m aanraden, als je maar de goede kleur te pakken hebt 😉 Voor die prijs was het te proberen. Als ik ooit nog de doorzichtige vind koop ik die zeker.

Bedankt voor het lezen en hopelijk was mijn review nuttig!

PS Brow Fixing Gel  €1,50  – te koop bij Primark

– Zou jij dit product gebruiken?  Zo niet, wat gebruik jij dan voor je wenkbrauwen?

With Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “PS Brow Fixing Gel – Dark Brown

Geef een reactie

