Sammydress Unboxing

Chinese en buitenlandse webshops met een huge assortiment en een enorm lage prijs zijn momenteel erg trending. Vooral bij bloggers en youtubers. Vandaag in deze blogpost laat ik jullie in de vorm van een unboxing een hoop leuke items zien van Sammydress.com ♡ En na het lezen van dit artikel ben ik er bijna zeker van dat jij net als ik verkocht bent en een kijkje gaat nemen op de site! 😉 (warning; niet goed voor je portemonnee..hihi)

Ik kan niet wachten! Jullie ook niet? Laten we maar gewoon snel beginnen 🙂

Ik begin bij deze grijze suède baseball cap. Ik vind zo’n soort pet sowieso al super gaaf, laat staan eentje met suède stof! 😍 Ik ben echt dol op deze pet, alhoewel ik zelf vind dat dat mij niet zo staat. Toch vind ik ‘m leuk. Vooral omdat alles ook heel goedkoop is, rember that.

sammydress.com >> Baseball Cap

 

smdr17smdr16smdr15

Dan dit super mooie badpak met palmbomen print en een lace-up achterkant. Ik draag eigenlijk altijd bikini’s, maar toen ik toch op de site rond mocht neuzen en tegelijkertijd toffe spullen in mijn winkelmandje mocht gooien heb ik toch voor een badpak gekozen. Aangezien de trends qua zwemkleding de afgelopen jaren ging het alleen maar over bikini’s.. tot dit jaar! Daar ben ik stiekem heel blij om, omdat ik swimming suits eigenlijk altijd wel tof heb gevonden. ❤

sammydress.com >> Spaghetti Strap Suit Backless

 

Aaah! Je hebt het vast al vaker gezien op Ibiza/Boho marktjes of webshops. De Roundies! Met deze ronde, mandala strandlakens shine jij op het strand! Uhm.. ja niet net als ik die met moeite probeerde poseren met windkracht 3 😛 Ik vind ‘m alsnog heel gaaf, ik had het doek alleen iets dikker van stof verwacht. Meer een soort deken, wat ik binnenkreeg was echt een dunne stof. Net zoiets als een sjaal. Dat is het enige minpuntje! Verder, toppie.

sammydress.com >> Boho Round Beach Towel

 

Een perfect rugzakje voor als je een dagje gaat shoppen, naar het strand gaat of gewoon fashionable wilt zijn en niet veel mee hoeft te sjouwen. Deze witte rugzak heeft een magnetische sluiting, ritsjes aan beide kanten en een hoop vakjes aan de binnenkant. Kortom ; perfect! Je kunt er veel in kwijt en is gewoon handig mee te nemen. Deze beauty is nog in 4 andere toffe kleuren verkrijgbaar. Check de link hieronder 🙂

sammydress.com >> Satchel With Cover

 

En dan een van de dingen waar ik wel het meest blij mee ben. De zonnebril die nu heel erg gehypet is. Ik vind dit model gewoon hartstikke mooi en ik had nooit gedacht dat hij toch zo mooi zou passen. Je had heel veel keuze in kleur, maar ik ben uiteindelijk toch voor zilver gegaan. Hij lijkt in een bepaalde hoek ook gewoon “normaal” zwart en dat reflecterende effect van de bril vind ik super tof 😍❤

sammydress.com >> Metal Bar Sunglasses

 

 

Hier heb ik even een fotootje van bustle.com. Maar ik heb ook nog precies dezelfde choker ontvangen! Ik vind ‘m echt heel gaaf en voelt goed aan en is dus ook van goede kwaliteit. Ik ben er erg blij mee 😉 Binnenkort nog mijn eigen foto’s met deze choker op Instagram, YouTube en mijn blog..

sammydress.com >> Black Double Velvet Choker

 

Ten slotte laat ik jullie dit superleuke pastel blauwe off-shoulder topje zien. Hij ziet er echt heel leuk uit, maar ik heb toch even iets te zeggen.. Je kunt kiezen uit de maten S,M en L. Ik koos voor S maar toen ik de top aandeed was hij echt letterlijk twee maten te groot! Dus als je bij wijze van spreken maat L hebt, kun je beter een S bestellen. Dat vond ik ergens wel jammer. Maar goed, ik moest het een stukje in mijn broek doen en het verder opblousen. Verder is hij prima zo, wel wijd.

sammydress.com >> Could Shoulder T-Shirt

– – –

smder12

Ik wil eerst Sammydress.com héél erg bedanken voor de leuke samenwerking ♡ De service ging erg goed. Toen ik het had besteld kreeg ik netjes een aantal mailtjes voor bevestiging en het ging al snel op de post. Toen kreeg ik het ongeveer een week later binnen. Voor het eerste pakketje moest ik wel tekenen omdat het natuurlijk uit het buitenland komt, en voor het tweede deel van mijn unboxing hoefde ik niet perse te tekenen. Verder echt geweldig! 😀

En ik hoop dat jullie van mijn Unboxing hebben genoten! Als je nog meer wil weten over een specifiek product, laat het dan gerust weten in de reacties 🙂 Bedankt voor het lezen.

* mijn mening wordt niet beïnvloed doordat dit een gesponsord artikel is. Ik ben helemaal eerlijk!

 

With Love,

Tionne 💋

12 gedachtes over “Sammydress Unboxing

Geef een reactie

