Real Techniques Bold Metal DUPES – Beauty Musthaves NL

bmk15pm.jpg

Ondanks dat ik al aardig wat kwasten heb kon ik geen nee zeggen tegen deze Real Techniques kwasten met een prachtig metallic handvat. Dit is zeker een mooie aanvulling voor mijn kwasten stash, omdat er een paar bij zitten met een verrassende vorm?! Je leest het in dit artikel..

bmk1

Op deze namaak kwasten staan geen logo’s van Real Techniques. Ik vind dat zeker niet erg, want dupe is dupe toch? Verder zien ze er bijna exact hetzelfde uit. Vooral het metallic kleurtje en het ombre-effect in de haartjes.

bmk5

G O L D  M E T A L S

Laten we gewoon beginnen bij de twee grote, gouden kwasten. Wat vind ik ze toch prachtig..

bmk2bmk3

– 100 ARCHED POWDER –

Deze Arched Powder kwast is een mooie grote kwast met afgeronde haartjes. Hij neemt goed op en is héél fluffy zacht. I like it!

 

bmk4bmk6

– 101 TRIANGLE FOUNDATION –

Dit is eigenlijk een foundationkwast, maar omdat ik zelf geen foundation gebruik dacht ik dat deze kwast misschien ook wel heel handig zou zijn om een gezichtsmasker aan te brengen! 🙂 Ik bedoel dan kan het met elke vloeibaarheid die je op je gezicht smeert toch? Wat de kwast zo bijzonder maakt is de vorm. Hij is namelijk driehoekig aan de bovenkant. Apart!

 

bmk10

R O S É  G O L D  M E T A L S

Dit zijn misschien wel de mooiste twee uit de hele Bold Metals collectie. En ook wel de twee die ik het vaakst ga gebruiken.

bmk9

– 300 TAPERED BLUSH –

Ook deze fijne ronde kwast is weer perfect! Perfect om je wangen te laten blozen 😉 Ook deze is net als alle andere weer heerlijk zacht.

 

bmk8bmk7

– 301 FLAT CONTOUR –

Aah! Deze kwast had ik zeker nog nodig en hij bevalt me echt geweldig. Ook deze kwast is weer zacht en de haartjes staan hier dicht op elkaar, dat moet wel als je een strakke lijn voor je contour wil zetten. Hij brengt fijn aan en zet ook een perfecte lijn.

 

bmk14

S I L V E R  M E T A L S

Er zijn geen twee, maar drie zilveren kwasten! Twee om je oogschaduw flawless te laten lijken en een om je wenkbrauwen on fleek te maken. De haartjes zijn wel gewoon wit, maar de kleur van de haren zelf maakt mij eigenlijk niet zoveel uit 😉

 

bmk11

– 200 OVAL SHADOW & 201 POINTED CREASE –

Deze twee oogschaduwkwasten zijn ook erg fluffy, maar wel groter dan wat ik normaal gebruik. Deze kun je wel gebruiken in je arcadeboog en om het te blenden.

 

bmk13

– 202 ANGELED LINER –

Dit kleine dunne kwastje is bedoeld voor je wenkbrauwen of voor een gel eyeliner. Hiermee maak je gemakkelijk een strakke wing of brow 🙂

 

bmk16

Ik ben echt heel erg blij met de kwastenset. Daar wil ik @beautymusthaves.nl echt heel erg voor bedanken! Super lief ♡ Volg ze zeker even voor allemaal toffe 1:1 replica high-end producten voor een heel laag prijsje.. 😍

Zoals je hebt gelezen ben ik erg te spreken over deze dupe kwasten van Real Techniques. Helaas heb ik nooit eerder “echte” Real Technique kwasten gehad, dus kon ik niet echt zeggen of er verschil in zit. Wat ik je wel kan zeggen is dat ze (ookal zijn ze dus nep) wel heel zacht en fijn in gebruik zijn, en daarbij zien ze er prachtig uit in een mooie beker op je kaptafel. Ik geef dit product een 9,0!

DUPE Real Techniques Bold Metals set bij @beautymusthaves.nl  €15,00

Real Techniques Bold Metals :

Arched Powder € 34,99
Triangle Foundation € 32,99

Tapered Blush € 32,99
Flat Contour € 32,99

Oval Shadow € 19,99
Pointed Crease € 16,99
Angled Liner € 14,99

– – –

Ik bedoel maar.. zullen we het even over de prijs hebben? Haha.

– Hoe denk jij over DUPES?

Love,

Tionne 💋

7 gedachtes over “Real Techniques Bold Metal DUPES – Beauty Musthaves NL

Geef een reactie

