Essence – I Like Long Lashes Volume & Lenght Mascara

emll6

Mascara.. ik stap niet vaak over naar een andere, maar als er soms een nieuwe mascara in de winkel ligt MOET ik ‘m soms wel eens proberen 😉 Bij deze pakte dat goed uit, want dit is nu zeker een van mijn ultieme favorieten die ik zeker opnieuw wil gaan kopen! Benieuwd naar de review? Je leest alles in dit artikel.

emll1

Ik vind dat Essence heel vaak met hele goede mascara’s komt. Ik ben persoonlijk meer fan van de dunne rubberen borsteltjes, maar heel soms kan er ook wel een uitzondering zijn dat ik een mascaraborsteltje met haartjes gebruik.

De verpakking is smal, simpel maar wel heel mooi 🙂

emll2

“Mascara with small brush and WOW effect – for ultimate length, extra volume & perfect definition, with lash-extending fibres. Ophthalmologically approved.”

Nou dit zegt dus genoeg.. een perfte mascara voor lengte, volume en definitie. Ook is hij oogheelkundig getest.

emll3

Deze tube bevat 6ml en is 6 maanden na het openen geldig.

emll5

Ik vind dit soort borsteltjes echt het allerfijnst! Gewoon een dun rubberen borsteltje. Deze geven mijn wimpers veel volume en het separeert de wimperhaartjes erg goed. Dus ze plakken niet als een grote klont aan elkaar, want dat wil je natuurlijk niet.

emll7

geen mascara – wel eyeliner en oogpotloog

emll8

één laagje op mijn bovenwimpers

emll9

één laagje op boven -en onderwimpers.

emll4

Ik vind het eindresultaat van slechts één laagje echt prachtig! Je hebt echt geen vier dikke lagen mascara nodig met deze. Je ziet na de eerste laag al meer dan genoeg volume en lengte. Ik kan deze mascara zeker aan iedereen aanraden!

Essence – I Like Long Lashes Volume & Lenght Mascara  €2,89 – te koop bij Kruidvat

– Wat vind jij van deze mascara? Welk type borsteltje vind jij het fijnst?

With Love,

Tionne 💋

 

9 gedachtes over “Essence – I Like Long Lashes Volume & Lenght Mascara

Geef een reactie

