H&M Face Contour Kit

 

hmc2

Contour en highlight. Tegenwoordig een van de belangrijkste onderdelen in je make-up routine. En wat is er nou beter als die twee producten in één verpakking zitten? Ik test in deze blogpost een “Contour Kit” van de H&M. Ik kan alvast zeggen dat je je zonnebril erbij kunt pakken voor deze glow.. ;P

hmc1

Ik liep deze vakantie een H&M binnen en ik zag bij het beauty-gedeelte een groot rek met allemaal afgeprijsde beautyproducten met deze rode stickertjes. Natuurlijk kon ik het niet laten om gewoon even te “kijken”. Haha, ik weet zelf dat het dan niet bij kijken blijft. Ik zag dus deze Face Contour Kit voor €2,- en kocht ‘m gelijk.

hmc5

Ik vind bronzers en highlighters sowieso heel erg leuk. Erg leuk om te kopen. Vooral highlighters.. 😍 Deze zagen er nog wel gewoontjes uit. Ik bedoel ; een lichte contouring powder en een lichte glow. Toch was ik er wel benieuwd naar. Ik heb de kit even op Google opgezocht en ben er een soort van achtergekomen dat dit misschien wel een dupe kan zijn van een Sleek contour kit of een soortgelijk duo van het High-end merk NARS.

hmc3

Bevat 11 gram en is 12 maanden na opening geldig.

hmc4

oh kijk nou.. de zon werkt ook een keer mee voor een leuke foto :p

hmc6hmc7

Et voilà de swatches.. Wow. wacht. Check de highlighter! Deze glow heeft een erg koele ondertoon, net als de bronzer. Ik vind het wel een beetje jammer dat de bronzer zo licht en koel is, want ik had deze kit graag samen gebruikt maar nu gebruik ik hier dus alleen de highlighter van en gewoon een andere losse bronzer.

hmc8

geen highlighter & bronzer

hmc9

highlighter op jukbeenderen, neus en onder mijn wenkbrauw & bronzer onder mijn jukbeenderen 😍

hmc5

Kortom ik vind deze kit te gek! De verpakking is mooi, strak en oogt niet zo heel cheap. De highlighter poeder is eerlijk waar prachtig, maar de bronzer vind ik zelf wel tegenvallen. Beide hebben prima pigment, maar de kleur van de bronzer staat mij niet zo en is eigenlijk ook bijna niet te zien. Meiden met een lichtere huidskleur kunnen deze wel goed hebben en het zal ze ook prachtig staan. Maar niet voor mij helaas.

Ik bedenk nu dat ik de bronzer ook gewoon als oogschaduw ofzo kan gebruiken, zodat ik deze kit toch niet helemaal voor niets heb gekocht 🙂

H&M Contour Kit  €4,99 -> afgeprijsd naar  €2,-

– Zou jij deze contour kit kopen?

With Love,

Tionne 💋

 

4 gedachtes over “H&M Face Contour Kit

Geef een reactie

