love it casual! with Zaful and Sammydress || OUTFIT

Ik hou evenveel van fashion als van beauty. Je ziet het dan misschien niet vaak terug op mijn blog, maar het is wel zo! Om mijn liefde voor fashion met jullie te delen laat ik jullie vandaag een toffe outfit zien. Er zitten zeker een paar trends bij die nu heel erg in zijn. Nou ik kan niet wachten.. kijk je mee?

Hmm.. waar moet ik beginnen?!

Dit is eigenlijk de gehele outfit. Hierna zal ik steeds een beetje inzoomen en je meer vertellen over alle items 🙂

zxso3

Casual Letter Pattern Round Neck Tee For Women  €3,88

Het klinkt best raar, maar ik vond dat ik gewoon geen “normaal” wit t-shirt had wat op deze broek pastte. Dus koos ik deze met de tekst “We run this beach” op Sammydress.com. Ik vond ‘m simpel en toch heel leuk. Omdat het t-shirt aan de lange kant was heb ik ‘m in mijn broek gestopt en het t-shirt wat opgebloust (is dat een woord?). Hierdoor zie je het woord beach niet meer, maar ik vind ’t opzich niet erg omdat We run this ook wel leuk is haha..

 

zxso6

Simple Women’s Athletic Shoes With Lace-Up and Solid Color Design  €10,36

Deze schoenen vind ik echt heel gaaf! Ze zien er niet al te cheap uit, ookal zijn ze echt voor een hele lage prijs binnen hooguit twee weken van jou. Gewoon lekker wit dus ik zou ze ook goed bijhouden, want wit blijft natuurlijk niet voor altijd wit 😉 Ik heb ze besteld in maat 39. Helaas kwam ik er thuis achter dat ze te klein waren! Heel jammer, maar ik heb ze wel even aangetrokken voor de foto. Ik moet nog even kijken wat ik ermee ga doen 🙂 In ieder geval passen deze schoenen bijna bij elke sportieve outfit. Ook deze zijn van Sammydress.com Love it!

 

zxso8

Solid Color Chokers Necklace  €1,14

Wat is tegenwoordig nou een fashionable outfit zonder een choker ketting? Ik heb inmiddels al een hoop chokers in de collectie, maar een simpele velvet choker had ik nog niet. Ik mocht ook een aantal toffe producten op Zaful.com uitzoeken en toen heb ik deze leuke choker in het winkelmandje gegooit 😉 Ik hou ervan en het maakt je outfit ook helemaal af!

 

zxso13

Leopard Pattern Sunglasses  €2,64

Céline! Wat hou ik van dit model. Momenteel erg in en je ziet ‘m vast vaak voorbij komen.. Er hangt helaas wel een duur prijskaartje aan de “echte”, maar ik heb de beste vervanger voor je gevonden op Zaful.com.

 

zxso7

Faux Turquoise Triangle Cuff Bracelet  €1,52

Dacht je dat we klaar waren met marmeren items? Nee! Ik in ieder geval niet 🙂 Ik ben dol op dit superleuke marmeren armbandje met gouden cuff. Past overal bij en hij is niet te groot wat bij meeste metalen armbandjes wel het geval is en dat vind ik meestal niet fijn. Perfect dus. Oogt helemaal niet cheap en ook dit sieraad maakt je outfit helemaal af ♡

 

zxso5zxso14

Vertical Stripes Chino Pants  €20,03

Ik had zelf echt nooit gedacht dat zo’n soort broek in mijn kledingkast zou belanden. Ik zag deze “chino pants” op Zaful.com en ik vond ‘m toch wel heel leuk. Oogt ook wat netter dan een normale spijkerbroek en ik vind het ook leuk dat er verticale strepen op staan. Dat geeft vaak de illusie dat je benen erdoor ook langer lijken 😉 Voor mij wel gunstig als kleintje hihi..

 

Ik ben zeker wel fan van deze casual (kleurloze) outfit. Door de broek vrij net, maar de sneakers eronder maken het toch wel wat sportief. En dat is meer mijn stijl! 😉 Ik kan ook altijd wel wat sieraden hebben en een wit t-shirt met tekst erbij maakt het hele plaatje dus helemaal af. Superblij mee!

Deze blogpost is in samenwerking met Sammydress.com en Zaful.com dat verandert mijn mening over alle producten niet. Maar ik wil beide webshops heel erg bedanken voor de leuke samenwerking. De pakketjes kwamen in plastic zakken en alles was erg goed en stevig ingepakt zodat er niets mee kon gebeuren. De postbezorger kwam het aan de deur afleveren en ik moest nog wel een krabbeltje zetten. Dat was het! De items waren er ongeveer binnen 2 weken, dus dat is nog vrij snel aangezien het uit het buitenland moest komen. Alle prijzen zijn btw oneven, omdat ik ze heb omgerekend vanuit de Amerikaanse dollars.

Volg Zaful en Sammydress ook op social media! :

– Wat vond jij het leukste item?

With Love,

Tionne 💋

16 gedachtes over “love it casual! with Zaful and Sammydress || OUTFIT

Geef een reactie

