H&M Mini Eye Pens

hmp2

Klaar voor wat travel size glow? Dan ben je aangekomen bij de juiste review. Ook al zijn deze oogschaduw pennen misschien klein en onhandig lijken zijn ze toch heel erg mooi! Kijk snel mee..

hmp5

Kijk nou hoe leuk en schattig ze eruit zien! En ik vind de metallic glansjes er ook wel echt van afschijnen dus dat is al zeker een pluspunt 😉

hmp3

Ze hebben allemaal een eigen bijpassende naam. De donkerste heet BROWN, de tweede heet GOLD en de lichtste kleur heet BEIGE. Je snapt nu misschien al wel in welke volgorde ik deze pens ga gebruiken. BEIGE in de binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw voor de “highlight”, GOLD over mijn gehele ooglid en BROWN in de buitenste ooghoeken voor wat diepte en contour in je ooglook.

hmp4

Aan de onderkant kun je ook duidelijk de kleurverschillen zien. Je kunt aan de onderkant ook draaien en dan komt het product er boven nog een stukje uitgedraait. Het product bevat maar 2 gram, maar je doet er lang genoeg mee. Zelfs als je ze elke zou gebruiken!

hmp6

BEIGE – GOLD – BROWN

hmp7

Toen ik de kleuren samen mixte kreeg ik deze mooie bruine bronzy kleur. Subtiel, maar misschien leuk als je voor naturel wil gaan.

hmp8

gehele ooglook zonder mascara

hmp9hmp10hmp11

complete look met mascara en de Eye Pens.

En valt je ook op dat ik BROWN op mijn lippen heb aangebracht? Hihi

hmp1

Ik vind eerlijk gezegd dat de pens echt een redelijk mooi pigment hebben. Lekker veel shimmer! Op mijn ooglid zie je het wel iets minder vind ik, maar het is nog steeds heel naturel en mooi. Dit zou zomaar een everyday look kunnen zijn. Maar wanneer ik mijn ogen gewoon open zie je duidelijk dat BROWN in de buitenste ooghoeken zit en BEIGE in mijn inner corner. Perfect! Ik hou echt van deze look.

H&M Eye Pens  €4,99

– Wat vind jij van deze “eye pen” look? Vind je het saai of juist heel mooi? Let me know!

With Love,

Tionne 💋

6 gedachtes over “H&M Mini Eye Pens

Geef een reactie

