Dimensions De Chanel Mascara – 10 Noir

cham3

Alweer een tijdje geleden kreeg ik een speciale editie van het GLAMOUR magazine. Omdat ze in samenwerking zijn gegaan met het modemerk Chanel zat er bij elke 9e editie een mini tester van de nieuwe mascara Dimensions De Chanel bij. Kijk snel verder of deze beauty het waard is om ‘m in fullsize te kopen! 😉

cham2

Ehm.. ja. Ookal is dit een minuscule tester, hij ziet er prachtig uit! Ik wist natuurlijk wel dat Chanel van die prachtige beautyproducten had, maar zelf heb ik er niet zo veel. Op de dop het logo en bij het doosje een gouden detail.

cham4

cham5

Het product is na het openen slechts 1 maand geldig en deze tester bevat 1,5 gram.

cham1cham9

Alhoewel ik niet zo van mascaraborsteltjes met haartjes houd (maar liever de voorkeur geef aan rubberen borsteltjes) was ik hier niet echt bang voor. Hij zag er al mooi uit, dus dan zou het ook goed werken toch? De kleur is “10 NOIR“, dus zwart.

cham10

Ik vind alle campagne en modellenfoto’s over de mascara in de GLAMOUR echt prachtig! ♡

 

cham6

geen mascara

cham7

alleen bovenwimpers (één laagje)

cham8

boven- en onderwimpers (één laagje)

Ik had over deze mascara al een redelijk goed gevoel en dat was uiteindelijk helemaal terecht! Want ik gebruik deze mascara nu al een tijd en ik vind ‘m echt enorm fijn. Ik zou deze echt héél graag in een fullsize willen kopen.. Jammer genoeg is hij wat aan de prijzige kant, maar wie weet koop ik deze beauty nog wel ooit. Ik heb bij beide foto’s slechts één laag mascara aangebracht en kijk hoeveel volume ik dan krijg! Ik vind het tenminste wel een erg mooi effect geven. En zeker de moeite waard om ‘m bij de Bijenkorf of Douglas te kopen. Ik heb uitgevonden dat de mascara bij de Douglas 32,95 kost en je kunt kiezen uit maar liefst 4 verschillende kleuren, en bij de Bijenkorf kost hij 33,- en daar heb je keuze uit 3 kleuren. klik op de linkjes om gelijk bij het product te komen 🙂

Dimensions De Chanel Mascara “10 NOIR”  –  €32,95  (te koop bij Douglas en de Bijenkorf)

 

– Ben jij bekend met Chanel make-up? Wat vind je van deze mascara, zou jij ‘m kopen?

Love,

Tionne 💋

4 gedachtes over “Dimensions De Chanel Mascara – 10 Noir

Geef een reactie

