Essence Camouflage Cream Concealer – 10 Natural Beige

camc1

Hiii! Ik ben ein-de-lijk weer terug met een nieuw artikel ♡ Ik heb het heel erg gemist, maar ik hoop dat ik het nu allemaal weer kan bijhouden! Vandaag de eerste van december review ik deze cream concealer van het budgetmerk Essence voor jullie..

camc3

De laatste keer dat ik een cream concealer heb gebruikt was ongeveer twee jaar geleden? In principe was de dezelfde als deze, maar toen had de cream concealer van Essence nog een andere verpakking en een andere naam voor dit product. Ik heb ‘m toen echt helemaal opgemaakt! Er was haast geen product meer te zien 😛

camc12

Nu ziet de verpakking er ook erg leuk uit hoor. Toen was hij zwart met witte letters, nu is de verpakking nude met zwarte letters. Aan de hoeveelheid en de kleur van het product is verder niets veranderd.

camc4

Deze concealer is in de kleur 10 natural beige . Er is eigenlijk geen andere kleur beschikbaar, dus je hebt geen keus. Na openen is het product nog 18 maanden goed.

“camouflage cream concealer – very high coverage of skin imperfections and dark circles. 2 shades to perfectly match every skin tone.”

Oke bij het “match every skin tone”-gedeelte ben ik het niet met Essence eens. Deze twee kleuren zijn namelijk erg licht en ik denk niet dat iemand met een donkere huid dit product zou kopen.

Je denkt misschien nu. Waarom koop jij ‘m dan? Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet weg ben van cream concealers voor op mijn oneffenheden of wallen. Daar gebruik ik liever een vloeibare voor en daarbij ook een donkerdere kleur. Ja, waarom heb je dan een cream concealer gekocht? Nou ik ben namelijk van plan om deze onder mijn wenkbrauw te gaan gebruiken. Om mijn wenkbrauw scherper en recht te maken. Dus niet dat er van die bobbeltjes inzitten als je me snapt? 😉

camc5camc6

Zoals je kunt zien zijn beide kleuren erg licht voor mijn huidskleur zelf. Maar zoals ik al heb aangegeven gebruik ik deze concealer voor op mijn wenkbrauwbot. Maakt het dan niet uit dat de kleur lichter is? Nee, dat is juist mooi! Zo “highlight” je het deel en krijg je een optische illusie waarbij het lijkt of je wenkbrauw een beetje gelift is.

camc7camc8

voor

camc9camc10

na

camc11

Ik vind het zelf persoonlijk een mooi effect geven. En ja ik weet dat de messy brow een trend is, maar ik vind het toch ook mooi als het een beetje strak is. Niet al te nep, donker en “getekend”, maar gewoon wat lichter en gevormd.

camc2

Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden! Ik ben nogmaals erg blij dat ik weer aan het bloggen ben, want het voelt echt weer goed en leuk nu ik hier aan het typen ben. Laat trouwens gerust je eerlijke mening achter in de reacties (daar heb ik altijd wat aan :P).

Essence Camouflage Cream Concealer “10 natural beige” – €2,59  (te koop bij Kruidvat)

– Hoe zou jij deze concealer gebruiken? Wat vind jij ervan dat ik dit product in mijn wenkbrauwroutine gebruik? Ik ben benieuwd!

 

Love,

Tionne 💋

Een gedachte over “Essence Camouflage Cream Concealer – 10 Natural Beige

Geef een reactie

