FASHION TRENDS (I like!) ♡ #1

Ik kreeg laatst een idee voor een soort nieuwe “rubriek” op mijn blog. Ik wil namelijk eens per maand dit artikel gaan typen waarin ik allerlei trends laat zien die op het moment erg in de mode zijn. Ik geef er mijn mening over en natuurlijk ook info over waar je deze trends kunt shoppen! (vaak voor budget prijzen ;)).. Hier komt het eerste FASHION TRENDS (I like!) #1

1. Velvet

Velvet. Velours. Of hoe je het ook wilt noemen, dit stofje vind je nu echt héél erg veel in verschillende winkels. Als jurkjes, broeken, bombers, hakken.. van alles! Naar mijn mening vind ik het wel erg mooi en luxe ogen. Perfect voor de feestdagen dus. Ik heb zelf nog geen item van deze stof, maar ik ben wel van plan om hier nog een kledingstuk van te kopen. Je vind bij PrimarkPull&BearH&M en Berschka betaalbare kleding van Velvet.

 

2. Flowers on Denim

Wat hou ik van spijkerstof! Momenteel zie je veel denim skirts, jeans en jackets met patches. Maar wat ik ook erg mooi vind zijn de bloemetjes erop. Ook deze trend is bij o.a. erg betaalbaar te shoppen bij de Primark en de Pull&Bear.

 

3. Fake Fur coats

Het maakt niet echt uit of het één kleur, meerdere kleuren of een printje bevat. Fake fur coats zijn in, warm en mooooi 😍 Ik zou deze combineren met een zwarte broek, ripped jeans en een wit shirt (eventueel met een zwarte tekst). Bij deze look passen meerdere soorten schoenen. Enkellaarsjes of sneakers? Dat is meer een soort van gevoel 😉 Ze zijn niet erg budget (dat is natuurlijk voor iedereen anders), remember dat dit fake fur is en het dus gelukkig niet van een echt diertje komt. Het is gewoon imitatiebont. Voorbeelden : Bij de H&M betaal je minimaal €60, bij de Pull&Bear €45 en bij Mango €70. Weet jij waar ze fake fur coats nog meer verkopen? Let me know!

 

4. Diamond Chokers

We wisten natuurlijk al van velvet chokers en tattoo chokers, maar er komen de laatste tijd weer andere soorten aan. Namelijk de Diamond choker! Ik ben er eerlijk gezegd erg fan van. Nu vooral met de feestagen is dit een heel erg mooi accessoire wat je outfit kan opleuken.

 

5. Plisse skirts

Ik zag deze plisse rok, ookwel een plooirok afgelopen week bij de Primark. Wel in een metallic zilveren kleur! Ik vond het gelijk apart, maar wel mooi. Omdat deze rok al zo opvallend is zou ik met de rest (top, schoenen en accessoires) rustig aan doen. Als je hiermee het oudejaarsfeestje binnen komt lopen krijgt jouw rok al aandacht genoeg. Natuurlijk niet negatief 😉 Je kunt ‘m scoren voor nog geen €20 bij de Primark.

 

6. Fishnets in ripped jeans

ftil15Lurex visgraatpanty

Fishnet panty’s. Best wel gedurfd en je moet er van houden. Mij lijkt het wel mooi, maar ik zou het niet dagelijks onder mijn gescheurde spijkerbroek dragen. Ik snap dat de meningen hierover verdeeld zijn en daarom ben ik erg benieuwd naar de jouwe! 🙂 Deze fashion tights kosten slechts €3,- bij de Primark.

– – –

Dit was dan alweer mijn eerste FASHION TRENDS (I like!) #1 . Haha.. oke to be honest ik wil eigenlijk dat deze rubriek later nog een andere naam gaat krijgen. Reageer vooral onder deze blogpost met suggesties voor een nieuwe naam! 😛

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en laat graag je mening achter ♡

– Wat zijn jouw favoriete trends op dit moment?

XOXO

Tionne

3 gedachtes over “FASHION TRENDS (I like!) ♡ #1

Geef een reactie

