2016. het jaar ♡

2016. Het jaar dat begon met goede voornemens en eindigde met het plannen van voornemens voor 2017. Nee, maar even serieus 2016 ging echt ZO SNEL voorbij. Ik kon het haast niet bijhouden, vooral de laatste drie maanden niet. Het jaar dat mijn blog 1 jaar bestond, het jaar waarin ik mijn YouTube kanaal ben begonnen, het jaar dat..

J A N U A R Y 16

In januari zagen mijn wenkbrauwen er zo uit (hihi!). Nog redelijk neutraal. Ik droeg ook altijd een winged eyeliner. Echt elke dag! In januari kocht ook mijn eerste contour powder bij de Etos. Vanaf toen ging ik contouren 🙂 Verder was het nog het begin van het jaar, dus niet zo veel speciaals dacht ik zo. Ik was gewoon actief op mijn blog en Instagram.

F E B R U A R Y 16

Nieuwe PUMA’s en een zoete, roze Valentijnsdag-look want we zijn inmiddels al in de tweede maand van het jaar 2016. Nu heb ik ook de Wonderblur van The Body Shop ontdekt (ik had ‘m eigenlijk al bijna een jaar), en ik ging het product gebruiken als primer. Dat bleef niet lang zo, want het was eigenlijk na een lange tijd niet meer zo fijn. Het voelde ook vrij dik aan 😦 Het leukste deze maand was wel HET nieuwtje dat ik door mijn lieve mama en tante met Senga naar het 1ste Nederlandse concert van Little Mix.

 

Geef een reactie

