Clinique Beautylover #11

clcs3

Na een lange tijd laat ik je weer eens een product van het merk Clinique zien. Als Beautylover ’16/’17 heb ik elke maand een Clinique product mogen ontvangen. Deze is van de maand december en ik ga dit lipproduct met jullie delen..

clcs4

Deze maand ontvang jij als Beautylover van Clinique de Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm” in de kleur Super Strawberry . De voedende lippenbalsem is subtiel van kleur, hydraterend en bevat sheaboter, mangopittenboter en jojobaolie waardoor je lippen heerlijk zacht, soepel en comfortabel aanvoelen.”

Nou dat verhaaltje klinkt toch heel goed! Mijn eerste indruk van het product was dat het nogal wat pigment zou afgeven en daar was ik heel benieuwd naar, totdat ik de beschrijving las en toen werd echt eigenlijk nog interessanter.

clcs2

Ik vind chubby sticks altijd heel leuk en fijn werken! Deze verpakking is simpel, maar straalt toch Clinique uit. De huls is dezelfde kleur als het product en de zilveren letters maken het niet “te veel”. De stick kun je uitdraaien door aan het zilveren uiteinde te draaien.

clcs1

07 Super Strawberry

De lipbalm is verrassend licht. Ik had heel even wat meer pigment verwacht, maar voor een goed verzorgende lipbalm is dit gewoon perfect! Dit kleurtje is echt voor dagelijks gebruik gewoon draagbaar voor alle huidskleuren. Het is gewoon een rozig zacht kleurtje en daarbij verzorgd hij je lippen intens.

Hier zie je nogmaals dat Super Strawberry een erg neutraal tintje op mijn lippen afgeeft.

clcs3

Ik ontving natuurlijk een mini-product, maar je kunt deze kleur ook gewoon in full-size bij o.a. Douglas en de Bijenkorf kopen voor €21,50

– Wat vind jij van lipbalm met een licht kleurtje?

Love,

Tionne ♡

Geef een reactie

