Rituals – The Ritual Of Hammam

rts3

Wie houd er nou niet van de producten van Rituals? Ik ben in ieder geval dol op alle geuren als ik eens de winkel binnenloop. Zo ook deze geur van de Hammam lijn. In dit artikel review ik drie verschillende geuren, kleuren en texturen..

rts2rts1

Deze set is geloof ik niet zo in de winkel te koop omdat ik deze heb gekregen. De producten zijn los en in andere cadeausets wel verkrijgbaar.

rts10

De set van drie tubes bevat twee glanzende tubes en een matte.

rts4rts5

Hammam Body Mud – Purifying Body Scrub  Zuiverende lichaamsscrub

De geur van deze modder scrub is erg sterk en ruikt simpelweg naar mint. Gewoon naar tandpasta, kauwgom dat soort dingen. De substantie van de klei is erg dik en smeert een redelijk laagje op je huid, dus je hebt niet veel nodig. Je kunt de scrub onder de douche gebruiken als masker voor je lichaam. Laat het even zitten en spoel het na 5 minuten af.

 

rts6rts7

Spark of Hammam – Hydrating Body Lotion  Bodylotion voor zijdezachte huid

De geur van de bodylotion vond ik eigenlijk wat moeilijker om te beschrijven. In ieder geval erg fris, maar ook naar mint. De lotion trekt snel en makkelijk in de huid, en je huid wordt er erg zacht van. Daarbij vind ik dat hij niet erg plakt. Rituals zegt dat er eucalyptus en rozemarijn in verwerkt is, maar je moet natuurlijk maar net weten hoe dat ruikt! 😉

 

rts8rts9

Hammam Olive Secret – Ultra Hydrating Shower Paste  Ultrahydraterende douchepasta

De douchepasta heeft ongeveer dezelfde geur als de bodylotion. Ik snap niet waarom ze dit douchepasta noemen, want de structuur voelt gewoon aan als een gel. Vloeibaar. Ik heb er eigenlijk verder weinig over te zeggen, maar deze is net als de anderen erg fijn!

 

rts3

Hammam Body Mud – €10,00  150mL

Spark of Hammam – €12,50  250mL

Hammam Olive Scrub – €8,50  150mL

De tubes die ik heb bevatten 50mL, de echte fullsize producten die in de Rituals winkel te koop zijn bevatten meer. Dat heb ik hierboven neergezet naast de prijzen 🙂

– Welk Rituals Hammam product staat op jouw verlanglijstje?

Love,

Tionne ♡

 

Geef een reactie

