MAC Retro Matte Liquid Lipcolour || Aliexpress.com

mrl2

MAC is al een hele tijd geleden met deze o zo prachtige producten op de markt gekomen : de Retro Matte Liquid Lipcolours. Dit zijn enorm gepigmenteerde glossjes met de bekende MAC dop. Ook de verpakking is geweldig mooi 😍 Maar schijn bedriegt.. Zou je zeggen dat dit dupes zijn?!

mrl1

Ik heb deze met pakjesavond gekregen, maar mama heeft deze twee beauty’s voor mij besteld op Aliexpress.com. Ik kijk regelmatig op die site voor allerlei beauty of fashion dingetjes die er voor erg goedkoop zijn te bestellen. Ik kwam deze lipsticks van MAC tegen en ik vond ze er redelijk “echt” uitzien. Kijk, bij Aliexpress weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker, maar voor nog geen €2,- per stuk konden we het niet laten 😉 Zelfs het doosje lijkt op het origineel, ik was echt verbaasd dat ze in een doosje zaten. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat ze in een plastic zakje of iets dergelijks zouden aankomen. Score!

mrl4mrl3

Je kunt bij de applicators al wat “bewijs” zien. Ze zijn beide namelijk verschillend. Bij Lady Be Good is hij dicht en meer in de vorm van een normaal lipgloss kwastje. Bij High Drama is de applicator druppelvormig en zit er een klein gaatje in het midden. De functie ervan weet ik ook niet. Beide applicators werken wel fijn.

mrl6

niks op mijn lippen

mrl7

Lady Be Good

Lady Be Good is een lief, schattig roze kleurtje. Perfect voor de lente of de zomer. Ik heb mijn best gedaan om het zo mooi mogelijk te verdelen, maar dat is me helaas niet helemaal gelukt. Je zou de streepjes en veegjes bij dit kleurtje misschien niet zo snel zien, maar dat is bij de volgende wel het geval. De liquid lipcolour droogt erg snel matte op, plakt een beetje maar dat is niet irritant.

mrl8

High Drama

Misschien zegt een look genoeg. Ook hier heb ik mijn uiterste best gedaan om het zo mooi mogelijk aan te brengen, maar hier is het niet gelukt. Dit is wel trouwens één laagje. Je moet erg secuur werken, want het is namelijk heel moeilijk om het er netjes af te halen met een wattenstaafje of kwastje. Deze droogt ook weer snel en eigenlijk hetzelfde verhaaltje als bij Lady Be Good.

 

mrl5

Lady Be Good – High Drama

mrl9

Op deze foto lijkt er niet veranderd te zijn, maar ik ben eigenlijk al minuten met een makeupdoekje aan het wrijven op de swatches. De lipsticks gaan er met geen mogelijkheid af! Je zou hier echt iets van olie moeten gebruiken. Dit is natuurlijk een voordeel, want hij blijft heel lang zitten. Maar het is ook enorm vervelend als je een beetje naast je lip hebt geknoeid en nogal met een tijd struggle zit (als je ‘m op wil doen naar school of je werk).

Verder ben ik er wel tevreden over, ik ben ook van plan om meerdere kleuren te bestellen als Aliexpress ze tenminste nog verkoopt. Ik kan het product je best aanraden, want iedereen heeft een andere mening en ervaring. Ik geloof dat deze €1,70 p.s. waren.

De echte Liquid Lipcolours zijn te koop bij MAC Pro stores, Douglas en Bijenkorf  (€24,50)

– Vertel me wat je van dit product vindt! Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.

Love,

Tionne ♡

 

 

2 gedachtes over “MAC Retro Matte Liquid Lipcolour || Aliexpress.com

Geef een reactie

