L’Oréal Paris Miss Manga Punky Mascara

mapu2.JPG

Ik denk dat je als beauty liefhebber nooit genoeg kunt krijgen van mascara. Daarmee bedoel ik dat er honderden verschillende kleuren, borsteltjes en effecten zijn. Je houdt van dramatisch, veel volume of juist erg natuurlijke wimpers. Je hebt enorm veel keuze in de make-up wereld! Ik probeerde weer een nieuwe mascara uit. Laten we kijken of miss Manga echt een mega volume aan mijn wimpers toevoegd..

mapu4

BLACK MASCARA

De Punky mascara belooft je wimpers mega volume te geven op de boven- en onderwimpers. Ookwel Spiky Lashes, ik ben benieuwd.

mapu3

Het borsteltje is rubber, daar geef ik voornamelijk mijn voorkeur aan. Hij ziet er erg fijn uit. Helaas zit de mascara er zelf nogal dik op, dus ik moest het wat voorzichtiger aanbrengen.

mapu1

zonder mascara

mapu5

het verschil ; niets – bovenwimpers

mapu6

het verschil ; niets – boven- en onderwimpers

mapu7

beide boven- en onderwimpers

 

mapu2

Mijn complimenten voor deze mascara van L’Oréal! Je kunt op de foto’s echt duidelijk zien dat het mijn wimpers enorm veel volume geven. Ik vind het een beetje jammer dat mijn wimpers zo door elkaar zitten, maar dat gaat bijna nooit perfect. Ik ben er in ieder geval erg over te spreken en ik kan je deze zeker aanraden.

L’Oréal Paris Miss Manga Punky Mascara – €14,99  (o.a. te koop bij Kruidvat)

– Wat vind jij van Punky lashes?

Love,

Tionne ♡

 

 

2 gedachtes over “L’Oréal Paris Miss Manga Punky Mascara

Geef een reactie

