Etos lipsticks – Kylie’s Fav & Forbidden Pink

etl8

Ik ben gek op lipsticks van de Etos! Ze zijn gewoon erg fijn in gebruik en hebben vaak een mooi glansje. Laatst heb ik mijn lipstick stash weer uitgebreid met deze twee beauty’s.

etl1

Links zie je de originele huls van een Etos lipstick en rechts een limited edition van de kerst. Ze zijn allebei prachtig! Vooral de chique rosé gouden huls die perfect was voor de feestdagen. Ik vind het nog steeds erg leuk dat Etos van die wat langere doppen heeft voor de lipsticks, dat zie eigenlijk nooit 😉

etl2

Kylie’s Fav – Forbidden Pink

Ook de namen zijn weer erg leuk bedacht.

etl3etl4etl9

Kylie’s Fav

Een bruin/oranje tint met een hele warme ondertoon. Ik heb echt té weinig warme kleuren! Deze is zo mooi en dagelijks draagbaar. Niet het beste pigment, maar zeker goed genoeg 😍

etl5etl6etl7

Forbidden Pink

Een lief neutraal kleurtje. Dat maakt ook deze lipstick perfect voor een everyday look! De glans vind ik erg mooi. Als je de voorkeur geeft aan matte lippen kan dat ook heel makkelijk ; Shiny lippen matte maken!

etl8

Ik geef de Etos Color Care lipsticks een dikke 8,5! Ze zijn fijn, je lippen worden er ook nog eens zacht van en ze geven een erg goed pigment voor de prijs. Top dus ♥

Etos Color Care lipstick – €3,99

– Vind je Forbidden Pink of Kylie’s Fav mooier?

Love,

Tionne 😘

2 gedachtes over “Etos lipsticks – Kylie’s Fav & Forbidden Pink

Geef een reactie

