3x Boho Beach Sieraden ♡

Een van mijn favoriete accessoires van het moment is toch wel de choker. Je ziet het nu weer helemaal terugkomen in hele minimalistische, maar ook hele drukke met hangertjes of chokers van kant of andere stofjes. Je kunt het zo gek niet bedenken! Ik ben een groot van van deze fashion items. Ik combineer in dit artikel drie hele gave choker kettinkjes van de Insta webshop : BOHO-BEACH.

bosi15bosi13

Er werd mij een te gekke samenwerking met BOHO-BEACH aangeboden en die kan ik heel moeilijk afwijzen. Want als je een kijkje neemt op het Instagram account van @sieraden.bohobeach word je vast helemaal verliefd op alle mooie betaalbare sieraden die zij met de hand maken. Ze verkopen voornamelijk chokers, maar ook hele schattige naamarmbandjes en oorbellen. Ik ben groot fan 😍 Vooral alle sieraden met schelpjes.. IN LOVE!! Ook vind het envelopje heel leuk versierd met stempels van BOHO-BEACH.

bosi14bosi11

 

V E L V E T   C H O K E R S

Fluwelen chokers zijn over het algemeen het bekendst en het meest gedragen. Deze vind ik gewoon heel mooi en je kunt ze bij duizenden oufits combineren. Perfect! De sluitingen zijn ook echt to die for! Er hangt een klein sterretje aan. Zo leuk ♡

 

 

bosi3bosi2bosi4bosi1

RED VELVET CHOKER

Red velvet straalt luxe uit. Ik vind rood fluweel heel chique ogen. Perfect bij een donker outfit met kleine rode details.

 

bosi7bosi6bosi5bosi8

BLACK VELEVET CHOKER + HEART CHARM

Chokers met bedeltjes. Mijn 2de favoriet! Het hartje ziet er gewoon super schattig uit. Gecombineerd met een zwart t-shirt en een lichte spijkerbroek. Ik vind dat je zwart met alles kunt combineren, dus alles is mogelijk.

 

bosi10bosi9

BEADS SHELL NECKLACE

Dit is stiekem mijn favoriet van de drie. Dit korte kettinkje kun je denk ik net geen choker noemen, maar dat neemt zeker niet weg dat hij niet leuk is. Het patroon van de witte, donkerblauwe en gouden kraaltjes is geweldig en het schelpje maakt het zo zomers en af! Ik durf te wedden dit mijn everyday kettinkje deze zomer wordt.. hihi. Hij is gewoon super cute en eigenlijk bij bijna alles wel te combineren. Ik vond ‘m wel leuk staan bij mijn spijkerjasje. Heerlijk zomers ♥

 

bosi12

Ik wil BOHO-BEACH heel erg bedanken voor de enorm leuke samenwerking! In het vervolg wil ik zeker wat meer kettinkjes bestellen. Voor meer informatie en de prijzen kijk dan zeker op Instagram : INSTAGRAM @sieraden.bohobeach

– Welk kettinkje vind jij het mooist?

Love,

Tionne 💋

5 gedachtes over “3x Boho Beach Sieraden ♡

  1. Pingback: break no hearts 💔 || V-DAY makeup look |

Geef een reactie

