Essence Light Up Your FACE – Luminizer Palette

efp1

Oeh een luminizer palette van het budgetmerk Essence. Dat moest ik even uittesten! Ik was heel erg benieuwd naar de drie verschillende tinten van dit palette. Light Up Your Face klinkt veelbelovend, dus ik kon niet langer wachten..

efp5

De verpakking is gewoon simpel doorzichtig met zwarte letters.  Er zitten leuke golfjes in de poeders gedrukt. Ik houd van 3D poeders! Dat oogt gewoon heel wat leuker. Prima verpakking voor de prijs.

efp3

Het palette bevat 14 gram.

efp2

10 ready, set, glow!

Leuk dat Essence op de achterkant van de verpakking vaak aangeeft waar je het product precies moet gebruiken. Erg handig voor als je nog maar net met make-up begint. Essence geeft ook aan dat alle drie de kleuren uit dit palette highlighters (luminizers) zijn die je op verschillende plekken en gelegenheden kunt gebruiken.

 

efp4

1. Nude highlighter : Satin sheer powder with a subtle glow – perfect for everyday radiant appearance!

2. Rosé highlighter : shimmering powder for setting specific luminous highlights – perfect for special events!

3 : Golden beige higlighter : pearly powder for adding a soft and warm finish to the complexion!

efp6

Ik ben hier echt een paar keer met mijn vinger in geweest en ze op mijn arm gesmeerd voor de swatch. Maar helaas zijn ze erg licht qua pigment. De tweede rosé highlighter heeft dan nog wel wát glitters en pigment, maar bij de andere twee (vooral bij de eerste matte) is het wat minimaal.

efp7

Op mijn gezicht is het wel wat mooier en glowy. Net alsof je een natuurlijke glans op je gezicht hebt en dat vind ik wel mooi! Ik heb ze hier alle drie en beetje samengevoegd en dat heeft toch nog mooi uitgepakt. Perfect voor een normale (school)dag, niet té opvallend en al helemaal mooi voor als je nog maar net begint met het gebruiken van highlighter.

efp1

Ik vind het een leuk paletje met toffe kleuren. Lekker goedkoop en geeft redelijk wat pigment, maar verwacht er niet al té veel van! Zoals ik al zei is het voor iedere dag draagbaar. Lief dat je weer artikel hebt gelezen op mijn blog. Dit is het eerste artikel van februari 2017, Valentijnsdag komt er ook weer aan dus laat me vooral weten wat ik deze maand voor soort video’s en blogposts moet maken 😘

Essence Light Up Your Face 10 Ready, Set, Glow! Luminizing Palette  €3,99

– Wat is jouw favoriete highlighter? En wat vind jij van het pigment van dit palette, ben je er zelf bekend mee?

Love,

Tionne

Geef een reactie

