cute pink & ripped jeans || OUTFIT

dsc_1805

Ik merk dat na mijn enorme interesse in beauty, mijn grote liefde voor fashion ook alsmaar groter en groter word. En aangezien ik niet zo’n lelijk balkon heb, maak ik regelmatig met mijn zusje foto’s van outfits 😛 Dat vind ik echt steeds leuker worden! In deze nieuwe post laat ik je weer eens een outfit zien die ik zomaar in mijn hoofd heb samengesteld en er eigenlijk heel leuk uit zag..

dsc_1788

 

 

hoodie – Primark

jeans – Vero Moda

shoes – PUMA

dsc_1790

Zal ik jullie eens wat vertellen? Ik heb een hoopje mensen waar ik tegenop kijk en wat betreft fashion is dat Leigh-Anne Pinnock. Naast dat zij in mijn meest favoriete girlband LITTLE MIX zit, is ze naast haar leven als zangers ook een fashion blogger op Tumblr. Zij inspireert mij en geeft geweldig mooi advies op haar blog en in een interview over van alles! Ik vind het mooi hoe zij in die wereld staat en dat inspireert mij gewoon 🙂 >> Wonderland magazine Interview met Leigh-Anne <<

dsc_1809

Toen ik de Primark binnenliep en deze hoodie zag hangen wist al gelijk dat ik deze zou kopen! Ik vind ‘m gewoon een tof kleurtje hebben en de tekst met het lettertype maakt het zo wel af. Ik ging terwijl ik de trui in mijn winkelmandje legde al helemaal in mijn hoofd een outfit met deze hoodie maken. Dit is het uiteindelijk geworden 😛

choker – New Yorker

– Wat vind jij leuker op mijn blog ; beauty of fashion artikelen leuker?

Love,

Tionne ♡

8 gedachtes over “cute pink & ripped jeans || OUTFIT

Geef een reactie

