break no hearts 💔 || V-DAY makeup look

Valentijnsdag komt er weer aan en dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan zonder een make-up look met jullie te delen! Vandaag een wat heftige maar opvallende look. Kijk maar gauw mee 💋

dsc_1813dsc_1826

 

No glow, no valentine. Voor de highlighter heb ik hier MAC Soft&Gentle gebruikt en speciaal omdat het bijna valentijnsdag is draag ik blush (ik draag bijna geen blush!). De blush heet Rose Gold van het merk Sleek, hij geeft echt een roségouden gloed af. Een hele bekende.

dsc_1811dsc_1834

 

Voor de ogen ging ik voor de rode en bruine tinten uit het Make-up Studio palette en in mijn arcadeboog de roodbruine kleur (4de kleur onder) van het Chocolate palette van I♥MakeUp. En in mijn binnenste ooghoeken heb ik weer Soft&Gentle Highlighter van MAC gebruikt.

Herken je deze pretty velvet choker? Die komt van BOHO BEACH Sieraden op Instagram. >> BOHO BEACH Chokers stylen.

We missen alleen nog iets.. the lips!

dsc_1815dsc_1832

lips – Primark Mega Matte Liquid “04 KYLIE”

dsc_1833dsc_1830

caption this 😛

– – –

Dit was dan alweer mijn Valentijnsdag make-up. Ik denk niet dat dit mijn laatste look is, want ik wil nog wel een andere look gaan maken. Ik hoop dat jullie ‘m uiteindelijk mooi vonden. Ik ben er in ieder geval tevreden over 🙂 Ik zou het lief vinden als je in de reacties laat weten wat je ervan vind en wat voor looks ik nog meer moet maken ♡

Lots of valentine kisses 💋 💘

-x- Tionne

14 gedachtes over “break no hearts 💔 || V-DAY makeup look

  1. Heel mooi gedaan Tionne. Een natuurlijke look is ook mooi…..of iets” love” rood met glans of glitter. En dan of rode lipstick met verder en natuurlijke mooie look. Je doet het echt goed xxx💖

    Like

  2. Wat ben ik toch trots op mijn nichtje! Heb je het merk Inglot eens geprobeerd? Hun foundation is super evenals hun poeder met glittertjes! !!! En voor een zacht prijsde. Mac is gaaf…maar een aanslag voor mij portemonnee. Proud of you…je tante die nu pas begint te make-upen♡

    Like

Geef een reactie

