RO RO Jewelery – Handmade Choker

Jullie weten natuurlijk dat ik gek ben op sieraden. En met name kettinkjes en ringen. Als je regelmatig wat blogposts van mij leest is het ook wel bekend dat ik nogal een “choker-collectie” aan het opbouwen ben. Niet bewust hoor, maar de korte kettinkjes zijn gewoon zo’n eyecatcher dat er bij bijna elke outfit wel een past. Vandaag laat ik je een nieuw pareltje zien van de prachtige zelfgemaakte Insta-shop RO RO Jewelery.

roje2roje1

Het envelopje dat ik binnenkreeg was gelijk al een feestje! Er zat superleuke confetti in en twee leuke kaartjes waarop een van de twee mijn naam stond. Zo leuk ♡

roje9

De sieraden van RO RO Jewelery zijn handgemaakt, en dus UNIEK! Deze choker is niet zomaar een classy velvet of tattoo choker waar bijna iedereen mee rondloopt. Nee, deze is echt heel apart. Ik vind de gouden en ziveren kraaltjes echt mooi en die kleuren zijn sowieso een must! Aangezien metallic deze lente weer trending is.. 😉

roje8roje7

Ondanks dat de choker uniek en speciaal is, is hij toch minimalistisch en simpel. Daar houd ik van 😍 Want dit kun je met een rustige, maar ook met een wat drukkere outfit combineren. Oneindige outfit combo’s dus!

 

Ik wil de lieve owner van RO RO Jewelery Romy echt super erg bedanken voor deze leuke samenwerking! Klik eventjes op de link om naar haar Instagram te gaan. Toen ik rond keek op het account van RO RO schrok ik wel even.. Ze verkoopt echt toffe handgemaakte en zeer betaalbare sieraden waar zeker veel tijd in wordt gestoken. Het account ziet er ook al erg gevorderd uit, maar het aantal volgers mag echt wel omhoog! Ze is wel nog niet zo lang bezig, maar RO RO verdiend veel meer lieve volgers 😘

Choker  €5,50

– Welk RO RO sieraad vind jij het mooist?

Loves,

Tionne 💋

4 gedachtes over “RO RO Jewelery – Handmade Choker

Geef een reactie

