The Body Shop – Matte Lip Liquid

mllt1

Jaa daar ben ik weer met een nieuwe blogpost. EIN-DE-LIJK. Ik vind het weer fijn om reviews en verhaaltjes te schrijven om die met jullie te delen! Daarom deel ik vandaag met jullie een lekker zomers lipkleurtje om alvast in de stemming te komen..

mllt1mllt3

Ik vind The Body Shop een heel erg leuke winkel met altijd lekkere, mooie en vrolijke producten. Toch ben ik mezelf nooit echt gaan verdiepen in hun beautyproducten. Laatst won ik een winactie, ik geloof via Instagram. En ik kreeg een erg verrassend kleurtje thuisgestuurd..

Voornamelijk draag ik nude lipkleuren, heel soms een nude kleurtje dat wat meer neigt naar roze, maar meer ook niet. Je zult mij op straat niet zien met felrode lippen. Ik was dus ook wel verrast en benieuwd naar de kleur “Cali Gerbera 010“. Nee, geen rood maar hartstikke oranje! Ik denk dat dit kleurtje wel gewaagd is, maar ach als jij iets zelf mooi vind moet je het zeker dragen! Deze mat lip liquid kleur doet me denken aan de zomer. Zo fel en fris.

mllt3

Deze liquid lipstick heeft een “normale” lipgloss applicator zoals je die altijd ziet. De geur van dit product doet me heel erg denken aan die kleine perziktoetjes van Danoontje. Haha.. ik geef de geur dus al een dikke 10. Maar ook de applicator werkt heel erg fijn.

mllt4mllt5

Bij een “Mat Liquid Lip” denk ik aan een liquid lipstick met een dikke structuur die uiteindelijk ook mat opdroogt. Dat is bij dit product van The Body Shop helemaal niet het geval! Of ik het jammer vind? Nee, voor mij niet. Maar als jij wel echt gerekend had op een goede matte lipkleur raad ik je dit product niet aan.

De dekking is zoals je kunt zien heel licht en de structuur is net zoals een cremige lipgloss.

mllt6mllt7

CALI GERBERA 010

Naar mijn mening is er niets mis met het kleurtje zelf! Lekker opvallend en ik denk dat ik deze wel vaker wil gaan dragen in de zomer. Je kunt deze zomerse kleur combineren met gewoon een hele lichte ooglook met enkel alleen wat mascara 😉

The Body Shop Mat Lip Liquid  €9,00

– Wat vind jij van dit kleurtje en het gehele product? Draag jij vaak matte liquid lipsticks?

Love,

Tionne 💋

3 gedachtes over “The Body Shop – Matte Lip Liquid

Geef een reactie

