Sammydress || Faux Fur Coat

Je hebt ze vast vaker voorbij zien komen ; Fur coats. Bontjassen met luipaardprintjes, gekke kleurtjes, vlekjes of meerdere kleuren. Ik heb ze altijd wel mooi gevonden! Vandaag laat ik je een redelijk betaalbare furcoat van Sammydress zien 😉

Ik mocht dus in samenwerking met de o zo leuke webshop Sammydress.com weer een aantal producten van hun site uitzoeken. Die items die ik heb uitgezocht heb je ook al kunnen zien in de nieuwste video : SAMMYDRESS & ZAFUL UNBOXING + WINACTIE.

Ik wilde jullie in dit artikel gewoon nog wat meer fotootjes laten zien van de prachtige bontjas. Ik vind ‘m echt geweldig mooi! Misschien vind ik ‘m nog iets té om ‘m zo op straat te dragen, maar het zou wel leuk staan. Wat vinden jullie? Kan je zo’n grote, opvallende jas gewoon dragen?

sdfu8sdfu2sdfu3sdfu4

Furcoat – Sammydress

T-Shirt – Sharon Hooper

Choker – Sammydress

Legging – H&M

Shoes – Primark

Glasses – ZAFUL, ZAFUL, Vienoir

*Helaas kon ik deze bontjas niet meer vinden op de site!*

– Wat vind jij van deze furcoat?

Love,

Tionne 💋

10 gedachtes over “Sammydress || Faux Fur Coat

Geef een reactie

